Festivaltopic

Jaa vorig jaar voor het eerst camping, dit jaar opnieuw. Beviel me heel goed! Ja het gaat nu nog een beetje heen en weer… droog zou in ieder geval wel fijn zijn!

Hoe vond je het gisteren?

Mwah, ik vond het een mindere editie eerlijk gezegd. Prima vermaakt uiteraard maar muzikaal behalve de set van Triple T niet onwijs verrast. Vond de sfeer op de main en Pussy Lounge ook niet zo, bij de Remember wel weer dik in orde.

Maar moet zeggen dat ik amper bekomen was van laatste feestje 2 weken geleden dus dat speelde ook wel mee. Hoe vond jij het?

Tot een uur of 3 vond ik het echt Bluhh. Pussylounge vond ik echt 3 x niks. The Lake en the forest wel cool. The oude h4l met die kerk vond ik echt gruwelijk mooi gemaakt. Wel een beetje dood eind daar zo bij the north point. Mainstage viel mij niet tegen maar we hebben het meeste gestaan bij de uptempo, the garage (leuke hitjes altijd maar wat een slecht mixwerk , isaav had wel op zich leuke nummertjes). Uiteindelijk onwijs genoten bij Hydrostation. Gunz, subzero en Warface. Ging wel echt dood v de hitte in die tent. Uiteindelijk vrij vroeg naar huis. Wilde niet in het donker die auto uitgraven van het weiland. Trouwens zo slecht aangegeven waar je kon parkeren als auto Zijnde. Bizar.

Ja, op de zondag!

Ahhh leuk! Welke dj’s wil je graag zien?

Freddy Morreira, Axwell&Ingrosso, Ilario Alicante. Verder geen vaste plannen nog, ben heel benieuwd! Ben 2 kaar terug ook geweest. Ga jij ook zondag? Wie wil je zien?

Ik baal enorm dat ik Lowlands heb gemist, volgens mij was deze editie echt ega tof… :cry:

2 likes

Ik vond deze LL kut. Ik weet niet, vond de lineup wat tegen vallen. Zat sowieso niet zo lekker in m’n vel dus dat hielp ook niet echt mee Haha.

Wij parkeren sinds 2 jaar bij een boer op zijn weiland, niet op de officiele parkeerplaatsen. Dat is een klein veldje waar je zo weg kunt rijden 's avonds. Maar inderdaad voor het einde weg, ben er rond 22u wel klaar mee en die eindshows zijn toch elke keer hetzelfde overal

1 like

Ik vond LL echt geweldig!! Volgend jaar wil ik wat meer onbekende dingen spotten maar het weer, het eten, de groep en toch ook wel de vette muziek maakten het top voor mij

2 likes

Vond het ook heel leuk, vind festivals wel altijd heel intens, ben volledig overprikkeld haha :smile:

1 like

Oh no wat rot! Beterschap!

1 like

zo’n beetje alles van de MainStage haha, maar daarnaast ook charming horses, brennan heart en dillon francis lijken me tof

1 like

Vraagje: heeft iemand een Lowlands munt uit 2010 over die ik over zou mogen kopen? Mijn vriend heeft zijn bandjes en muntjes van de afgelopen 9 jaar bewaard, maar hij heeft in 2010 geen muntje mee naar huis genomen. Die zou hij nu nog graag willen hebben. Verzendkosten betaal ik natuurlijk ook!

4 likes

Ik ben helemaal brak van Lowlands, dus ik ga zo maar uitwaaien op het strand. Het grootste gedeelte van de tijd was ik helemaal naar de gedver van de drank, drukte en het vele dansen. Ik moet zeggen dat de tijd me echt voorbij gevlogen is, zeker de laatste dag ging veel te snel voorbij.

Ik blijf het trouwens een ervaring vinden, maar door de drukte heb ik me dit jaar ook een aantal keren heel onprettig gevoeld. Vooral bij de Jeugd van Tegenwoordig kreeg ik het flink benauwd toen ik vanaf de linkerheuvel de mensenmassa zag. :face_vomiting:

3 likes

Ja ik vond het ook wel extreem druk. Daardoor duurde alles ook tiefeslang (plassen, even naar een andere tent lopen, eten) en vloog de tijd (maar niet op een positieve manier). Ze moeten gewoon echt wat minder kaarten verkopen eigenlijk

2 likes

ik had van het drukke bij de wc’s niet echt last. Wel toen we aan het einde van de Jeugd weer terug wilden naar de camping. Hebben toen echt schuivelvoetend van de Alpha tot aan de Echo in de mensenmassa gelopen, heel benauwd en super kut. Dus steeds voor het laatste nummer weg gegaan maar dat was ook jammer want daardoor heb ik niks echt af gezien

2 likes

Ja herkenbaar. Ik stond daar en ben toen ook met een vriendin weggegaan. Was zooo benauwd!

1 like

Ook zooo genoten dit weekend op Lowlands!! Vond wel ook dat alles zo lang duurde door de drukte :confused: Wc’s op de camping moest je ook al heen lopen voordat je echt nodig moest plassen anders was je sowieso te laat

Heb nu vandaag alleen geen idee wat ik met mezelf aan moet haha… voelt echt eenzaam zonder iedereen op de camping maar voel me ook weer niet zo fit dat ik zin heb om te gaan sporten ofzo… iemand advies? :joy:

2 likes