Festivaltopic

AAH, ik wil super graag naar ML morgen. (Staan nog heel veel kaartje app swap) alleen de weersvoorspelling houden mij tegen. Zou het echt zo slecht worden?

@Dombo Reminder voor de Lowlandsmunt!

Dit is hem:

En anders iemand anders die deze munt in een laatje heeft liggen en hem tegen vergoeding weg wil doen?

1 like

@Virago Als Dombo 'm niet heeft heb ik 'm wel voor je!

Echt?! :scream: Dan ben je mijn held :heart:
@Dombo heeft nog niet gereageerd maar ik houd je aanbod in gedachten, dank @Frankie !

Ah lief, dank voor het kijken! En 2011 en 2013 heeft ie inderdaad al, maar bedankt dat je die wel aanbiedt! :heart:

Is er al iemand aan het oriƫnteren op Sziget?
Ik ga waarschijnlijk dit jaar voor het eerst. De hele week, wel met vliegtuig en in appartement

1 like

Ik ben de afgelopen twee jaar geweest (beide de hele week, de eerste keer met de sziget express (geen aanrader) en afgelopen jaar met het vliegtuig) en ik sta er zeker voor open om volgend jaar weer te gaan. De enige reden waarom ik twijfel is dat ik nog niet weet wat ik volgend jaar zomer doe op het gebied van school/werk. En ik wil sowieso nog wat meer namen afwachten!

1 like

Ik ga er weer heen: vorig jaar waren we er en toen had ik een blessure waardoor ik zoooveel heb gemist dus we willen het overdoen haha. Wij gaan dus sowieso 100% zeker terug (de line-up was in 2017 ook zo bagger dat het bijna niet slechter kan :roll_eyes: )

In een hotel en met vliegtuig is zooo chill!! Je moet er alleen wel echt vroeg bij zijn, want nu zijn vliegtickets zelfs al redelijk prijzig dan (belachelijk zelfs want ik heb gister geboekt en het was echt veeel duurder dan wat we vorig jaar hadden betaald). Maaar hoe eerder hoe beter Ć©n vluchten raken ook vol, want het is een populaire datum gewoon. Zelfde geldt voor hotels. In 2016 wilde ik in februari eens gaan bekijken om te gaan en toen waren de vliegtuigen (volgens mij) niet allema vol maar waren er wel alleen tickets voor 500-600 pp ofzo met kutte vliegtijden (in ieder geval echt te duur).

Qua hotels zitten er wel goede rondom Sziget maar ik zit altijd (nu voor 3e keer) meer richting de stad, maar wel heel dicht bij een metrostation, waardoor je nog binnen 15 min daar kan komen (en met taxi snachts terug ook 10-15 min max., dus niet gigantisch duur) en ook op loopafstand van de stad zit. De hotels rondom Sziget zelf zijn natuurlijk al helemaaal snel volgeboekt.

thx voor de tips! We gaan morgen indd het vliegtuig al boeken en als we het eens kunnen worden ook het appartement al. Zo veel zin in, we maken er gewoon een ruime week vakantie van met festival. hoe perfect haha

Ik ben aan het kijken! Als ik ga dan ga ik wel met de trein en daar slapen. Maar ik weet sowieso nog niet met wie ik dat eventueel zou gaan doen

1 like

Super leuk! Wil je wel echt graag meeten als je gaat hoor

Dat lijkt me ook leuk! Maar nog niks ligt zeker hoor!

1 like

voor die 10 euro zou ik het niet doen

1 like

Aaaah Fleetwood Mac op Pinkpop

2 likes

Dit :joy:

Ik ga morgen naar winterpark festival. Nog mensen die gaan?

Hier is het juist andersom. Ik wil wel naar Pinkpop, maar hoef Fleetwood Mac niet per se te zien.

Ik ga vandaag naar Herfstdrift joehoeee

1 like

Ik ook! Hoop dat het te doen is met kou

2 likes

Ik ooookk :dancer:t3:

1 like