@monkeyslut @Flip Ja ik ooook, hopelijk valt het morgen mee
Vandaag nieuwe namen voor sziget!
Ben echt hyped, heb meteen een kaartje gekocht!
Twijfel om naar Best Kept Secret te gaan volgend jaar
Paaspop kaartjes zijn binnen
Mij lijkt Rock Werchter heel vet, maar ben bang dat ik niemand mee kan krijgen. Iemand tips voor (meerdaagse) festivals binnen Nederland die (qua line up) vergelijkbaar zijn met Rock Werchter. Pinkpop is helaas geen optie, want dat weekend kan ik niet.
Hello Festival, Bospop & Lowlands?
Ik heb al kaartjes voor BKS
Gaat iemand naar thuishaven as zondag?
Ik heb hetzelfde⦠paar leuke namen maar niet WOW moet ik zien. Ik wil of naar BKS of naar DTRH dus ga nog ff de verdere line-up afwachten. Al heeft BKS nu al wel Bon Iver en die wil ik wel graag eens live zien!
DTRH valt precies in mān vakantie⦠ik zie mogelijkheden
Ohhh ik wil naar BKS. Maar de line-up van DTRH is ook hƩƩl goed. Werchter sla ik dit jaar over helaas
Agar agar is een aanrader als je lekker wilt dansen
Ik ga denk ik naar dtrh, lowlands en nog wat dagfestivalletjes. Zin in!
Het voelt altijd alsof het festivalseizoen is begonnen, wanneer tickets volop in de verkoop gaan. Maar dat is dus deze week heb ik 't idee, beetje vroeg haha
Nu heb ik dus al kaartjes voor dgtl, the crave en draaimolen. Ook meteen mān top 3 qua festivals. Verder wil ik nog naar toffler, ohm of komm schon alter (zijn meestal tegelijk), expedition, Rotterdamse rave, Blijdorp⦠Echt zin in alweer, gelukkig is dgtl altijd vroeg in het jaar!
Me too
De line-up van DGTL vind ik echt super leuk! Vraag me wel af hoe het publiek daar is? Rotterdam rave hier ook altijd wel op de planning. Ik wil misschien weer eens naar Rock Werchter gaan dit jaar, vrienden gaan sowieso, ik hoop op nog wat leuke namen. Of Mad Cool in Madrid (ligt aan Werchter en geld)
Ik woon zelf in Rotterdam en ben doorgaans geen fan van het Amsterdamse publiek (ik kom zelf uit Noord Holland oorspronkelijk dus dit is geen standaard ārivaliteitā haha) maar DGTL vind ik zowel qua line up als locatie en publiek echt fantastisch. Wat ouder ook, niet zo uitbundig, ik heb het gevoel dat vrijwel iedereen er echt voor de muziek komt. Wel erg veel buitenlanders overigens!! Maar dat hebben die grote festivals sowieso wel tegenwoordig. Ik ben niet zo van de glitters en toeters en bellen en dat is dgtl ook niet. Zowel qua aankleding als qua publiek niet. Het is mijn favoriet!! Dat was eerst Voltt maar rip
vrijdag! en op zoek naar een kaartje voor zaterdag, kansloze verkoop