FF algemeen quiztopic 2018

Nou als ik een poll doe staat hij standaard op anoniem maar bij de quiz moet dat niet (dus openbaar? Ik weet niet hoe ik dat anders moet omschrijven)

Shit ik kan niet vanavond :frowning: denk ik

Ik wil wel een keer quizmaster zijn, alleen ben ik echt een enorme noob met excel en eigenlijk bijna alles wat met computers te maken heeft (behalve fotoboeken maken, dat gaat me goed af :stuck_out_tongue_closed_eyes:). Dus het nakijken houdt me stiekem een beetje tegen :tired_face:

2 likes

Quiz 1 / week 32 Penny_Lane
Quiz 2 / week 34 Evenveel
Quiz 3 / week 36 Pierlala
Quiz 4 / week 38 Linus
Quiz 5 / week 40 Hectometer
Quiz 6 / week 42 En_17_Anderen
Quiz 7 / week 44 Unquestionable
Quiz 8 / week 46
Quiz 9 / week 48
Quiz 10 / week 50
Quiz 11 / week 52

3 likes

Als Excel echt makkelijk is, waag ik me er ook aan!

Quiz 1 / week 32 Penny_Lane
Quiz 2 / week 34 Evenveel
Quiz 3 / week 36 Pierlala
Quiz 4 / week 38 Linus
Quiz 5 / week 40 Hectometer
Quiz 6 / week 42 En_17_Anderen
Quiz 7 / week 44 Unquestionable
Quiz 8 / week 46 Mhysa
Quiz 9 / week 48 Quinoa
Quiz 10 / week 50
Quiz 11 / week 5

2 likes

Quiz 1 / week 32 Penny_Lane
Quiz 2 / week 34 Evenveel
Quiz 3 / week 36 Pierlala
Quiz 4 / week 38 Linus
Quiz 5 / week 40 Hectometer
Quiz 6 / week 42 En_17_Anderen
Quiz 7 / week 44 Unquestionable
Quiz 8 / week 46 Mhysa
Quiz 9 / week 48 Quinoa
Quiz 10 / week 50 Kerselaar
Quiz 11 / week 52

2 likes

Ik wil wel een keer maar ben bang dat ik niet genoeg vragen kan bedenken en dat ze veel te makkelijk of stom zijn.
Maar misschien ga ik wel beginnen met vast vragen bedenken en schrijf ik me over een tijdje in als quizmaster.

2 likes

Ohh jaa doe je dan allemaal 2018 vragen? Zoals zo’n eindejaarsshow.

3 likes

Leuk ik ga ook meedoen! :smiley:

ik probeer mee te doen maar ben tot 21u30 op stage en moet dan nog een uur naar huis :expressionless:
blijft hij ook tot 22u open of langer?

ik wil nu ook niet de enige special snowflake zijn waardoor de quiz langer open blijft, ik kan de quiz wel maken in de tram als het nodig is (heb nog geen quiz gemist en wil m’n “streak” niet breken haha)

Ik kan hem ook niet maken vrees ik :confused: werk van 18:45 tot 00:00

Nou @Jeminae, zit je er klaar voor volgende week? Bring it on @Unquestionable :muscle:t2:

@Unquestionable gaat m natuurlijk extra moeilijk maken

1 like

Ik sta wel vrij laag voor iemand die alle quizzen heeft meegedaan :sob:

Dan vind ik het wel kut dat ik nu zelf organiseer want dan krijg ik dus ook heen punten :frowning: en heb er al 1 gemist

Misschien kan je de quizmaster de gemiddelde score van zijn/haar eigen quiz geven? Aangezien er toch wel een beetje moeite kruipt in het verzinnen en maken ervan en ter compensatie dat je zelf niet mee kan doen aan je eigen quiz

8 likes

Ik ben voor een vast aantal van 13/14/15

1 like

Ik zal dit nog even toelichten: in de top 10 halen mensen meestal ongeveer zoveel punten, dus als je in de top 10 ben je still in the running towards becoming FF’s Quizwinner. Ook als de quizmaster niet zo goed is als de top 10 en zelf altijd lager haalt, vind ik dat zij wel wat extra punten verdient voor de nobele taak van quizmaster.

1 like

Ff wat anders maar ik zit net de tussenstand te bekijken en er staat dat ik aan 3 quizzen heb meegedaan maar het zijn er maar 2? Waar komt die derde (of de eerste in het rijtje eigenlijk) vandaan haha

1 like