FF algemeen quiztopic 2019

Lieve allemaal!
De quiz komt morgen online!
Dus op dinsdag 5 februari!
Rooster technisch kan ik hem niet op de woensdag houden. Ik ben namelijk aan het werk :frowning:

4 likes

Nog steeds pijnlijk dat ik de loserquiz gemist heb met m’n plek 81 haha

5 likes

Haha dikke poep wanneer het gemiddelde van de quiz die je als quizmaster hebt gemaakt ver onder je eigen gemiddelde ligt :tongue:

3 likes

Tip: organiseer een loserquiz, dat doet wonderen voor je gemiddelde als ik naar mijn ranking kijk :sunglasses:

1 like

Ik vind het nog steeds jammer dat ik jouw quiz toen gemist had. Ik vond hem heel leuk

1 like

Als ik die loser quiz niet had gemist was ik 1e geweest

4 likes

Ik wil wel voor week 16 maken als dat goed is?
Week 14 -
Week 16 - woensdag 17 april - Vaiana
Week 18
Week 20
Week 22
Week 24
Week 26

1 like

Ik wil er ook wel een keer 1 maken. Heb al wat ideeën voor vragen :slight_smile:

1 like

He klopt het wel? Ik heb geen quiz overgeslagen volgens mij namelijk en had bij de 4e quiz 15 punten. (Sorry ik vind mopperen op iets leuks als de quiz ook een beetje lullig :see_no_evil:)

1 like

Ik wil even laten weten dat de quiz van deze week, door omstandigheden, niet woensdag maar donderdag zal plaatsvinden!

8 likes

Hè ik wil zo graag een keer meedoen, maar het is iedere keer op een avond dat ik iets heb. Nu moet ik sporten tot half 10 dus dat red ik net niet :sob: Hopelijk de volgende keer weer op een maandag of dinsdag

image

10 likes

HAHAHAA Mooi hoe je op die foto klikt en die meeuw zo groot in je beeld staat.

4 likes

Als het niet erg is dat ik er elke ronde een organiseer :poop:

1 like

Lijkt me leuk!

2 likes

Update: Kan niet garanderen dat ik de quiz stipt om 8 uur online kan zetten, dus ik verplaats hem naar donderdag!

Ja ik wil wel week 22!

Week 20 - woensdag 15 mei - echo
Week 22 - woensdag 29 mei - evenveel
Week 24
Week 26

3 likes

Leuk die tussenstanden! 28e ben ik nog blij mee haha!

1 like

Woah ik sta nog hoog terwijl ik de quiz gisteren maar voor iets minder dan de helft kon maken haha

2 likes

Ik wil wel!
Edit: oeps, heb mezelf in de quote gezet, maar neem aan dat het wel telt zo haha

1 like