FF algemeen quiztopic 2020

Zet m bij mij ook maar op woensdag, 9 december dus!

1 like

Ik verander mijn dag toch naar de dinsdag. Woensdag komt voor mij niet goed uit.

1 like

Sorry, ik ben de quiz die voor vanavond stond door een super hectische week vergeten af te makenā€¦ hij komt morgen dus. Zal gelijk een topic aanmaken.

Kijk ons shinen @Jeminae en @Unquestionable :two_hearts:

2 likes

Ik baalde zo dat ik een quiz gemist had haha!

En jij ontzettend bedankt voor het bedenken en organiseren van de Ff-quiz! Zonder jou had de quiz Ć¼berhaupt nooit bestaan :blush:

13 likes

Hahahaha elke keer klaar om @Jeminae en @Unquestionable te verslaan, of er nou kinderen worden gebaard of niet.

Dankjewel dat je het steeds wilde organiseren!

5 likes

Aaah yes wat leuk!! @Eddie bedankt voor de organisatie het hele jaar.

Ik zit te denken om het over te nemenā€¦ maar weet niet zeker of ik genoeg tijd heb :thinking:

2 likes

Ja ik zat er ook al aan te denken, maar het lijkt wel veel werk nog en weet ook niet of ik tijd heb. En, nog belangrijker, genoeg organisatie talent :sweat_smile:

1 like

Hier hetzelfde, ik zat er ook over na te denken! Zou echt heel jammer zijn als er geen quizzen meer worden georganiseerd omdat niemand de organisatie op zich wil nemenā€¦

Is taken onderling verdelen geen optie? Dat de organisatie niet alleen op de schouders van 1 persoon rust? Of is dat teveel geregel?

2 likes

Ik zat er ook over te twijfelen, maar vond het ook veel geregel. Wil best meedoen als er taken verdeeld worden!

1 like

Volgens mij was er eerst ook een groter team dan alleen @Eddie? Dus kan wel. Dan lijkt het me wel leuk!

1 like

Als er idd taken verdeeld kunnen worden, dan vind ik dat wel een goed idee. En ik zat ook een beetje met hoe zorgen we voor genoeg quiz masters?

1 like

Ik wil best een vliegende keep spelen, dat als er niemand is ik er een maak!

2 likes

Anders even een pb aanmaken met elkaar en @Eddie om te kijken wie/wat/waar? :grinning:

2 likes

Ja ik zat idd te denken aan een overzicht, maar als je dat gewoon stuurt is net zo makkelijk :slight_smile:

Super leuk! Bedankt voor 2020!

1 like

whuuut 5e plek! wat leuk! heb voor mā€™n gevoel helemaal niet zo vaak meegespeeld en heel veel gegokt dus dit is echt een verrassing :partying_face: bedankt voor het overzicht!

1 like

Woewww 8e. Volgens mij ben ik in geen enkele quiz zo hoog gekomen, dus denk dat ik mazzel heb dat ik bijna elke quiz heb meegedaan. :joy:

1 like

hahahaha ik vond het al zo raar :joy: 49 is meer mijn gedeelte van het klassement ja! net nog in de top 50 dus alsnog ben ik blij :partying_face:

1 like