FF Black Stories

Tag me please als er een nieuwe is :grin:

2 likes

Als ik iets fout doe mag je me corrigeren als je wil? Ik zal je taggen!

Nee, een gewone zeevogel

Nee, maar voor zijn beroep zou het wel kunnen dat hij er eentje op zn schouder had

Is hij dierenarts?

Zoiets!

Nee

Visser?

Ja, dat was al ontfutselt hierboven!

Wat we nu weten: hij at een broodje met wat hij dacht dat belegd zou zijn met het vlees van een zeevogel. Het smaakte daar niet naar, hij schrok en kreeg een hartaanval. Waarom schrok hij zo erg? Waarom dacht hij dat het anders zou smaken?
De man werkt op zee!

1 like

Nee

Nee, dan meer piraat

Hij was een schipper die dacht dat hij een broodje kip at maar het was een zeemeeuw?

Op het broodje zat vogelvlees!

Ja!

Dichtbij, maar niet helemaal

Hij is wel schipper, de rest nee

Very close! Er is niemand geofferd

1 like

Het was geen vogel vlees maar een van zijn collega’s?

Op het broodje wat hij in de lunchroom bestelde zat echt vogel vlees!

Hmm op dat broodje wél? Welke dan niet :joy:. Mijn hoofd kan dit niet handelen. Of denk ik te ver?

Oh ja! En hij besefte door dit broodje vogel dat het anders smaakte dan een eerder broodje vogel.

Hij at op zijn schip een collega terwijl hij dacht dat hij vogel at?

Je bent er bijna! Maar wie heeft hij dan opgegeten?

Nouja, hij dacht dat het zeevogel was. Maar dit broodje zeevogel smaakte een beetje anders dan toen…

Lol oké jullie zijn allemaal wat sneller dan wat ik gewend ben van de mensen waar ik dit mee speel op zulke avondjes
Maar in real life gaat het ook allemaal veel langzamer en minder mensen dus minder vragen :rofl:

3 likes

Hij at voorheen altijd mensen vlees maar dacht dat het vogel was. Nu hij echt vogel vlees at schrok hij zich dus dood?

1 like

Ja, maar waarom at ie mensenvlees? Waarom zou je dat doen? En welk mens dan?

1 like

Was hij met alleen collega schippers? Op de boot dus.

At hij familie?