Op het broodje wat hij in de lunchroom bestelde zat echt vogel vlees!
Heeft hij eerder in zijn leven mensenvlees gegeten?
Hmm op dat broodje wél? Welke dan niet . Mijn hoofd kan dit niet handelen. Of denk ik te ver?
Oh ja! En hij besefte door dit broodje vogel dat het anders smaakte dan een eerder broodje vogel.
Hij at op zijn schip een collega terwijl hij dacht dat hij vogel at?
Je bent er bijna! Maar wie heeft hij dan opgegeten?
Nouja, hij dacht dat het zeevogel was. Maar dit broodje zeevogel smaakte een beetje anders dan toen…
Lol oké jullie zijn allemaal wat sneller dan wat ik gewend ben van de mensen waar ik dit mee speel op zulke avondjes
Maar in real life gaat het ook allemaal veel langzamer en minder mensen dus minder vragen
Hij at voorheen altijd mensen vlees maar dacht dat het vogel was. Nu hij echt vogel vlees at schrok hij zich dus dood?
Ja, maar waarom at ie mensenvlees? Waarom zou je dat doen? En welk mens dan?
Was hij met alleen collega schippers? Op de boot dus.
At hij familie?
Ja je hebt gelijk met het eerste gedeelte. Hij is piraat, dus was op een boot. wat drijft je dan zover om mensenvlees te gaan eten?
Wist hij dat hij toen mensenvlees at?
Bingo met het begin! Maar was het maar een anonieme piraat…
Wel familie maar niet zijn kind? Dan zijn vrouw.
Nee. Als hij dat zou weten zou hij het nooit eten. Zijn collega’s hadden hem wijsgemaakt dat het een vogel was.
Ting ting ting
Wie kan het hele verhaal vormen?
Hij ging naar een lunchroom en bestelde een broodje vogel. Hij nam een hap en besefte toen dat hij op zijn schip een heel andere smaak proefde bij zijn broodje vogel. Zijn vrouw was daar overleden/vermoord (??) en besefte dat hij zijn vrouw opat op het schip?
Ik heb het gevoel dat het nog niet klopt hahah. Waarom is zijn vrouw dood en hoe beland zijn vrouw op her broodje? Wie maakte de broodjes?
Hij was piraat op een schip dat schipbreuk leed en spoelde aan op een eiland. Zijn vrouw was ook op de boot maar hij zag haar niet op het strand. Want omdat ze een vrouw was en dus het minst waardevol (toen) hebben de anderen op de boot haar omgelegd en haar in stukken gesneden en geserveerd als vogel
Ze was de enige die er niet was, dus op het moment dat het broodje vogel in het restaurant niet naar mens smaakt, ziet hij dat hij zijn eigen vrouw heeft gegeten en sterft aan een hartstilstand.
Edit: hij had altijd gedacht dat ze verdronken was, maar met de hap komt de realisatie dat het anders was.
Moraal van het verhaal. Altijd je eigen broodjes smeren