Kwam het door haar geur?
Ja!
Nee!
Duurde de operatie zo lang dat ze niet genoeg hadden gegeten?
Nee⦠het kwam door de geur
Niet specifiek, gevolg van behandeling
Sorry het is echt geen goede black story maar tis mn 1e x 
Zal ik het verhaaltje vertellen? Tis echt te moeilijk denk ik⦠en misschien ook niet goed voor dit topicā¦
Ja, kort gezegd is dat ām alā¦
Is er een deel van haar afgestorven en gaan rotten?
Nee, uit de autopsie bleek niets (ze is uiteindelijk overleden)
Wat vinden jullie zelf een nare erg indringende geur?
Huh, was het een soort gas?
Is dit een waargebeurd verhaal?
Ja
Een verbinding van twee chemische elementen die een nare geur oplevert 
Niet bekend
Jaaaaaa!
Oeh ja dan weet ik hem! Echt een van mijn lievelingsmysteries
Jullie hebben ām voor zover je ām kunt raden!
Het verhaal van de giftige vrouw klinkt als het plot van een science fiction-film, maar⦠Het is echt gebeurd. Op 19 februari 1994 kwam Gloria Ramirez in het ziekenhuis te liggen omdat ze complicaties had opgelopen terwijl ze al een vergevorderd stadium van kanker had. Binnen een paar minuten dat ze binnen was roken doktoren en verpleegsters een sterke ammoniak-geur, en kort daarna vielen de behandelaars flauw. Als voorzorgsmaatregel werd de ruimte van de spoedeisende hulp geëvacueerd en een arts en een verpleegster werden opgenomen in het ziekenhuis.
Diezelfde avond overleed Ramirez. Om autopsie uit te kunnen voeren moest er een speciale ruimte worden ingericht en trok men pakken aan die moesten beschermen tegen eventuele geuren of stoffen.
Het is niet helemaal duidelijk waarom Ramirezā lichaam nu zo stonk naar ammoniak, maar volgens sommigen kwam het door de behandelingen die ze kreeg.
(Enorm zitten kloten om m in een spoiler te doen maar lukt niet)
Het schijnt dat ze een soort huis tuin en keukenmedicatie gebruikte die door haar lichaam werd omgezet in gif. Ze was ook helemaal bedekt in een olie achtige laag en rook naar knoflook
Wow⦠bizar!!
Ja, wel raar. Maar het kan ook een geval van massahysterie geweest zijn, de wetenschap is er nog niet helemaal uit