Hij was de enige overlever van een vliegramp?
nee haha wat penny zegt klopt bijna volledig alleen om welke reden had hij geen weg meer terug naar de buitenwereld??
Hij was toch in Alaska? Ijsschots?
Benen gebroken?
Ijsbeer?
haha alledrie nee! het heeft niet te maken met dat er dáár ter plekke iets is gebeurd ofzo
Hij heeft inderdaad zelfmoord gepleegd omdat hij geen weg terug meer had naar de buitenwereld en omdat hij niet wilde verhongeren.
Nee.
Hoe was hij daar ook al weer gekomen?
hij was gedropt door een vliegtuig/helikopter, wellicht een parachutesprong idk haha niet heel relevant
hij was niet op de verkeerde plaats gedropt hoor!
Is er een storm?
heeft te maken met degene die hem zou ophalen ja, maar niet perse om diegene zelf maar door iets anders. als je snapt wat ik bedoel?
nee
@HvO nee!
Ja ik bedoel, uhmmm het heeft niet direct te maken met de persoon die hem zou ophalen. Maar door iets wat deze meneer zelf wel/niet… oke nu geef ik te veel weg
Hij heeft niemand laten weten wat hij ging doen? Dus niemand wist waar hij zou kunnen zijn?
Kwam hij doordat het Alaska is helemaal niemand meer tegen en raakte de weg kwijt?
het eerste is niet waar, mensen wisten wel als het goed is wat hij ging doen.
je kunt doorvragen op het tweede!
je zit ergg warm daar namelijk
misschien wel, maar weet niet of het nut had gehad in de middle of nowhere
hij was iets anders vergeten! niet waar hij gedropt zou worden maar:
het tweede: waarschijnlijk inderdaad
hij is doodgegaan omdat hij zou verhongeren en dat wilde hij niet dus zelfmoord. raakte niet perse de weg kwijt denk ik, maar had geen kans gemaakt. kwam indd waarschijnlijk niemand tegen
Brak het ijs waar hij op stond af en dobberde hij zo weg?
Hij was vergeten dat hij überhaupt ergens naartoe moest en bleef daar maar vertoeven?
nee
nee, hij was iets anders vergeten jongens haha
jullie zitten warm
Zijn tas met spullen?
Zijn kompas?
Zijn schoenen?
hetgene moet je niet zoeken in een object maar jullie zitten close rondom het zoeken naar iets over de persoon die hem zou ophalen.
Er is niks bekend over een telefoon maar denk dat het zeker had uitgemaakt als hij een telefoon en bereik had.
nee