Nee
oja
Kreeg hij een hartstilstand als gevolg van de vergiftiging?
Volgens mij wel in bed, maar hij sliep niet en hij lag in een bijzondere houding (?)
Ik denk dat het nitroglycerine is?
Nicotine pleisters?
Ik denk het uiteindelijk wel.
Nee, het is wel iets uit ons dagelijks spraakgebruik.
JA
Hahaha arme man. Dus hij ging vreemd, daar kwam zijn vrouw achter. Zij wilde hem daarom killen en plakte hem onder de nicotine pleisters onder het mom van āschatje het is echt tijd om te stoppen met roken!!!ā. Op een gegeven moment werd het ademen toch wel erg moeilijk en stierf hij door de overdosis. Zijn vrouw heeft hem toen in een genante pose gezet als wraak.
Yes ik heb iets goed! Hij is dus vermoord door een overdosis aan morfine pleistersā¦
Zn vrouw kwam erachter dat hij grens ging dus besloot zij op haar beurt om naar de apotheek te rijden en een shitload aan nicotine pleisters te halen.
Bij het plakken van de pleisters ontstaat een worsteling, maar de pleisters worden hem te veel en hij raakt verlamd waardoor zān vrouw vrij spel heeft.
Door de worsteling ligt hij in een vreemde houding en na nog een lading pleisters overlijd hij uiteindelijk.
Ćf ze heeft stiekem in zijn slaap de pleisters op zijn rug geplakt waardoor hij het niet doorhad (?) En die vent is ondertussen lekker door blijven roken, waardoor hij dus aan een overdosis nicotine kwam
Jaa, zo is het ongeveer.
Een man rookt al jaren, en zijn vrouw stoort zich eraan. Hij belooft beterschap, haalt nicotinepleisters, maar hij doet er verder niets aan. De maat is pas echt vol als hij vreemdgaat. De vrouw komt erachter, laat hem zich uitkleden (tot zover geen argwaan) bindt hem vast (nu wel wat vreemder, maar hij laat het gebeuren) en zij plakt hem vol met de pleisters waardoor hij sterft aan een nicotinevergiftiging.
(er was dus niet per se een vreemde houding, maar hij was naakt en vastgebonden. En vol pleisters.)
Niemand meer???
Zat haar dochter op egf/ff?
Nee helaas, ik ga hopelijk zo slapen haha.
Oke nieuwe dag, nieuw raadsel.
De brandweer rukte uit voor een brand, maar vond twee lijken.
Yesss!
Zijn de lijken dood door de brand?
Een van de twee
Ja
Edit: blijkbaar kenden ze elkaar wel, maar is dus niet relevant voor de gebeurtenis.
Nee
Is een van de lijken verplaatst?
Ja
Ja
De plaats in het huis, of dat het in dit huis is? Allebei niet van speciale betekenis
Is er sprake van moord?