FF Boulevard #10

Oja hij is zo lekker jong van geestđŸ„°

6 likes

Het is die linker gast.

Vreemdgaan is natuurlijk niet goed te praten, maar ik weet wel dat Jamie en Steven een keer te gast waren bij ‘dit was het nieuws’ en daar vond ik Steven echt heel erg raar. Dat ik toen echt dacht wat doet ze met die gast?
Gewoon heel wereldvreemd en kinderlijk.

Ah @Sarie was me voor.

6 likes

Ik vind hem zo vreselijk met zo’n blij hoofd. Echt bij elk programma waar ik hem ooit zag tovert hij random een balletje uit zijn mouw of uit iemands oor :weary:

Real life Phil Dunphy haha (alleen is die wel leuk).

7 likes

Sterker nog, ze was eigenlijk zelfs 16 toen ze een relatie kregen.

:nauseated_face: :face_vomiting:

6 likes

Ja omg, kwam geen zinnig woord uit z’n mond. Alleen een stapel kaarten

15 likes

Die extra week doet t m!!!

8 likes

Nou ja, de date-fase is dan toch al voorbij? Die was toen ze 16 was.

14 likes

Op dr 19e met hem getrouwd al ook. Ben benieuwd of ze dan op deze leeftijd spijt heeft van de keuzes die ze als tiener maakte.

3 likes

Ze was ook toegelaten bij geneeskunde en heeft dat niet doorgezet om zijn carriĂšre te helpen. Dus ik ga ervanuit dat ze met de scheiding en alles inmiddels ook wel spijt heeft van die keuze.

13 likes

Nouja die Steven Kazan is ook niet echt moeders mooiste, dus wat dat betreft is dat waarschijnlijk haar smaak.

8 likes

Wtf is dit joh

Rumoured to be true

32 likes

deze is ook lekker random

13 likes

Heel leuk!

Liam Neeson :face_vomiting:

8 likes

Godver er kan er ook nooit eens eentje normaal doen hù. Weer een vent van z’n voetstuk.

6 likes

En Tom Cruise met Ana de Armas

2 likes

https://www.nu.nl/entertainment/6364199/jeugdpresentatrice-fenna-ramos-weg-bij-avrotros-na-vermeend-wangedrag.html

Fenna Ramos is de laan uitgestuurd bij AvroTros wegens vermeend wangedrag op de set

5 likes

Waar gaat het heen met de wereld als zelfs Fenna niet te vertrouwen is :joy:

Edit: bij nader inzien
 het is wel een volwassene die kinderliedjes zingt. Misschien hadden we het kunnen weten

13 likes

Tom cruise is gay

7 likes