FF Boulevard #10

Ja omg, kwam geen zinnig woord uit z’n mond. Alleen een stapel kaarten

15 likes

Die extra week doet t m!!!

8 likes

Nou ja, de date-fase is dan toch al voorbij? Die was toen ze 16 was.

14 likes

Op dr 19e met hem getrouwd al ook. Ben benieuwd of ze dan op deze leeftijd spijt heeft van de keuzes die ze als tiener maakte.

3 likes

Ze was ook toegelaten bij geneeskunde en heeft dat niet doorgezet om zijn carrière te helpen. Dus ik ga ervanuit dat ze met de scheiding en alles inmiddels ook wel spijt heeft van die keuze.

13 likes

Nouja die Steven Kazan is ook niet echt moeders mooiste, dus wat dat betreft is dat waarschijnlijk haar smaak.

8 likes

Wtf is dit joh

1 like

Rumoured to be true

32 likes

deze is ook lekker random

13 likes

Heel leuk!

Liam Neeson :face_vomiting:

8 likes

Godver er kan er ook nooit eens eentje normaal doen hè. Weer een vent van z’n voetstuk.

6 likes

En Tom Cruise met Ana de Armas

2 likes

https://www.nu.nl/entertainment/6364199/jeugdpresentatrice-fenna-ramos-weg-bij-avrotros-na-vermeend-wangedrag.html

Fenna Ramos is de laan uitgestuurd bij AvroTros wegens vermeend wangedrag op de set…

6 likes

Waar gaat het heen met de wereld als zelfs Fenna niet te vertrouwen is :joy:

Edit: bij nader inzien… het is wel een volwassene die kinderliedjes zingt. Misschien hadden we het kunnen weten

13 likes

Tom cruise is gay

7 likes

Mag niet van scientology dus hij heeft toch een beard nodig.

4 likes

Ja en Ana is fucking weird. Als in ze is Cubaans en date met de (stief)zoon van de dictator van Cuba, dus echt fuck je eigen volk. En ze likete ook Posts over hoe lelijk Nicole Kidman is sinds ze ‘met’ Tom is.

10 likes

Ik heb ook niet de hoogste pet op van mensen die Royce inschakelen helaas

16 likes

Same. Sinds Annic-gate is hij voor mij de advocaat voor BN’ers who fucked up.

21 likes