Oja hij is zo lekker jong van geestđ„°
Het is die linker gast.
Vreemdgaan is natuurlijk niet goed te praten, maar ik weet wel dat Jamie en Steven een keer te gast waren bij âdit was het nieuwsâ en daar vond ik Steven echt heel erg raar. Dat ik toen echt dacht wat doet ze met die gast?
Gewoon heel wereldvreemd en kinderlijk.
Ah @Sarie was me voor.
Ik vind hem zo vreselijk met zoân blij hoofd. Echt bij elk programma waar ik hem ooit zag tovert hij random een balletje uit zijn mouw of uit iemands oor
Real life Phil Dunphy haha (alleen is die wel leuk).
Ja omg, kwam geen zinnig woord uit zân mond. Alleen een stapel kaarten
Die extra week doet t m!!!
Nou ja, de date-fase is dan toch al voorbij? Die was toen ze 16 was.
Op dr 19e met hem getrouwd al ook. Ben benieuwd of ze dan op deze leeftijd spijt heeft van de keuzes die ze als tiener maakte.
Ze was ook toegelaten bij geneeskunde en heeft dat niet doorgezet om zijn carriĂšre te helpen. Dus ik ga ervanuit dat ze met de scheiding en alles inmiddels ook wel spijt heeft van die keuze.
Nouja die Steven Kazan is ook niet echt moeders mooiste, dus wat dat betreft is dat waarschijnlijk haar smaak.
Wtf is dit joh
Rumoured to be true
deze is ook lekker random
Heel leuk!
Liam Neeson
Godver er kan er ook nooit eens eentje normaal doen hĂš. Weer een vent van zân voetstuk.
En Tom Cruise met Ana de Armas
Fenna Ramos is de laan uitgestuurd bij AvroTros wegens vermeend wangedrag op de setâŠ
Waar gaat het heen met de wereld als zelfs Fenna niet te vertrouwen is
Edit: bij nader inzien⊠het is wel een volwassene die kinderliedjes zingt. Misschien hadden we het kunnen weten
Tom cruise is gay