De discussie wordt voortgezet vanaf FF Boulevard #9 - #5750 door Venkel.
Eerdere discussies:
De discussie wordt voortgezet vanaf FF Boulevard #9 - #5750 door Venkel.
Eerdere discussies:
Wat een saaie, veilige keuzes voor presentatie en coaches. Het is wel duidelijk dat RTL zo min mogelijk risico wil lopen op nieuwe schandalen.
Ik vind Quinty, Claude, en Edson wel tof!
Alleen Susan en Freek als coach en gaan ze dan met z’n tweeën op 1 stoel zitten ofzo
Deden ze met Nick en Simon toen ook.
AI versie van Jamai ? Of een hologram? Haha
nou ja veilige keuzes snap ik op zich wel na de vorige keer
Hij lijkt hier op een Ken pop
Ik vind Quinty en Edson als personen heel leuk, maar als presentatoren altijd een beetje meh. Ik snap dat ze gekozen zijn om een jonger publiek aan te trekken, maar meh.
En die coaches… Suzan en Freek… Kan die Freek überhaupt zingen? Hij mompelt voor mijn gevoel alleen maar wat in die liedjes
Not me die dacht dat het om Quinty Trustfull ging. Vroeg me al af hoe zij jonger publiek ging aantrekken
Same
wie had je dan voor je gezien? dit zijn toch echt hele acceptabele keuzes kijkend naar de doelgroep van het programma
Nou coaches die ook eens durven te zeggen dat iets helemaal kut is zou ook wel eens fijn zijn. Ik snap dat ze geen mannen gaan neerzetten die geassocieerd worden met grensoverschrijdend gedrag, maar dit is nu wel heel burgerlijk. Misschien is Willie nog wel leuk, maar er staat me ook iets bij dat hij een wappie is.
Het is toch ook een burgerlijk programma
Nooit gesnapt waarom die Willie zo populair is. Heb hem nu al in meerdere programma’s voorbij zien komen en hij is altijd best onsympathiek.
Willie is een rat en dat is een groot compliment.
Ja, daar heb je eigenlijk wel gelijk in. Het is best wel een lul. Ook hoe hij reageerde op Sjamadriaan en zijn anti-kater/drugs ‘vitamine’ in een potje. Hij geeft gewoon geen fucks.
Haha waarom?
Wie is Willie