FF Boulevard #2

Is Jaimie al bevallen van de baby in haar maagje, gaat Arod van JLo echt vreemd? Bespreek het hier!

38 likes

Haha Olga, kreng :joy:! Ik vond hem wel grappig gedaan.

1 like

Bek digt, Trolga. Ik wil jou wel eens zien knutselen op je telefoon.

45 likes

Ze heeft het filmpje nu ook verwijderd.

13 likes

Oh man. :open_mouth: Zou je maar gebeuren :sweat_smile: .

Nou bij hem kwam die dag dan wel vroeg dit jaar :joy:

4 likes

Jammer van dat taalgebruik maar goed bericht.

Hahha lees nu pas onderschrift ‘ik hoop dat ze deze ervaring gebruikt om iets van haar leven te maken’. Alsof ze een bijna dood-ervaring heeft gehad ofzo.

1 like

https://www.ad.nl/show/harry-en-meghan-willen-geen-mediacircus-rond-bevalling~ac530c80/

vind dit zo goed van ze, en groot gelijk! had altijd zo met kate te doen als ze 3 uur na de bevalling in dr mooiste jurkje en op dr hakken hun kindje aan het publiek moesten tonen.

6 likes

Iemand deze al gezien? Ik moest op sommige momenten echt even lachen om haar logica. Ze vind het bijvoorbeeld vervelend dat mensen altijd naar haar kont kijken ehhh, waarom neem je dan BILimplantaten?

6 likes

wowww dat huis! ik hou van minimalisme maar dit is NEXT level.

2 likes

Wat een leeg een klinisch huis, lijkt echt een set.

2 likes

Haha ik wilde dit net posten! Lijkt zo steriel. En idd voor iemand die niet wil dat ze opmerkingen over haar kont krijgt accentueert ze het wel enorm in die rok. Maar echt die hal lijkt wel 10 meter hoog!

“What drives you crazy?”
“Unorganized closets”

image

14 likes

Oooo ik hoorde dit verhaal vanochtend in de auto op 538 maar had gemist dat hij dit was. Hij kon t wel leuk vertellen

Dat achteruit lopen de hele tijd lijkt me super moeilijk, ook al staat er niks in je huis

4 likes

Dezelfde chirurg als Kim Kardashian

1 like

Wat zonde! En wat onsmakelijk dat die billen op de rechter foto onder haar kruis uitkomen…

28 likes

Misschien is de pose inderdaad ongelukkig, maar met die nepbillen is ze helemaal uit verhouding.

Zocht haar insta even op. maar jezus man wat heeft zij allemaal aan haarzelf laten doen.

1 like

Je wil toch niet dat je kont er uit ziet alsof je een gevulde pamper aan hebt?

2 likes