Hahah en toen die journalist ook ’ ja, ik heb hem geprobeerd te bellen.’
Ah nee, in dat geval heb je hem inderdaad gesproken.
Dat gewijs vond ik ook onnodig inderdaad.
Hij heeft zijn stem gehoord. Via VoiceMail.
Ik vind peter daar echt extreem kinderachtig met dat wijzen en dat temperamentje meteen en wat me vooral stoort is dat hij altijd wil dat iedereen hem laat uitpraten maar zelf lult hij ook door iedereen heen.
Sowieso, hoe kun je 10+ insta video’s/foto’s in je verhaal hebben? Zo boeiend kan je leven toch ook niet zijn?
Maar Peter R die beweert dat anonieme bronnen niet betrouwbaar zijn en dat je bron met naam en toenaam naar voeren moet (durven) komen, vind ik ook vrij bullshit hoor.
Anyway, I like the tea
Dit ergerde mij vooral heel erg, want als misdaadjournalist heeft hij denk ik ook talloze keren gebruik gemaakt van dit soort bronnen.
Ja precies! Hij leeft volgens mij op anonieme bronnen, maar nu is het opeens ongeloofwaardig blabla.
Ja, de Linda heeft in het tijdschrift altijd een rubriek waarin ze nieuwe tv-programma’s aankondigen en toen stond er bij dat nieuwe zing-programma van Chantal: “weer een zangwedstrijd, nu met Chantal Janzen”. Daarna poste Chantal een foto van een Linda-cover waar heel groot het thema op stond: Haters
Haha, ‘sneu en kinderachtig’, die is ook wel snel op d’r teentjes getrapt. Het is toch ook gewoon waar?
Echt he! Lekker weer stereotypes aanwakkeren met lieve blonde vrouwen die alleen maar ja en amen mogen zeggen. Tyf toch op
Was dit alles?
Ja, maar waarom zetten ze zoiets überhaupt dan in het blad? Als je het als redactie niet boeiend vindt, zet je er toch iets anders neer. Helemaal als het de anti haters editie is van het blad haha
Vind het van allebei een beetje domme acties.
“Wat kan ze hockeyen hè, die meid?”
Vind ik ook niet hoor. Maar waarom “promoten” dan?
Mijn hemel
Jeeetje. Ik zou dan alleen nog maar huilend onder de dekens willen liggen en niet naar buiten durven haha. Kan toch niet de bedoeling zijn geweest deze look.
Wow.
wtf is er met haar gebeurd