FF Boulevard #2

Ik denk omdat ze best wel een beetje nep overkomt. Dat hele gedoe met haar vriendinnen die opeens in de media voor haar opkomen (alsof Meghan ze gestuurd heeft). Het feit dat ze opeens een Britse accent ging opzetten in haar interviews. Dat zij en Harrie het gingen hebben over dat ze vonden dat meer dan twee kinderen krijgen slecht is voor het milieu en dat mensen hun verantwoordelijkheid moesten nemen terwijl zij wel met een prive-jet vliegen en in een dikke milieuonvriendelijke auto rondrijden.

Ook heeft die Piers Morgan die veel invloed heeft in de Britse media het verhaal verteld hoe zij bekender is geworden in de UK, door eerst met hem af te spreken. Ze leerden elkaar kennen op Twitter en toen ze in the UK was ging ze met hem afspreken en tips vragen over hoe ze haar bekendheid in Engeland kon vergroten. Hij had haar allemaal tips gegeven en ze zouden nog een keer afspreken. Die avond sprak ze af met Harry en had hij niets meer van haar gehoord waardoor hij zich gebruikt voelt.

Ik vind haar bij deze reis in Afrika juist wel sympathiek en welbespraakt. En leuk dat ze zich niet zoveel aantrekt van de regeltjes en zich lekker casual kleedt en gewoon niet al haar gewicht heeft verloren van de zwangerschap zoals de meeste vrouwen.

1 like

Ja , denk dat mensen even vergeten hoe moeilijk het is om als complete buitenstaander ineens in deze familie te vallen met de bijbehorende rol.

Ze zal best fouten maken maar dat doen we allemaal. Misschien is alles wel waar maar dat weten we niet.

Natuurlijk geniet ik wel van een klein schandaaltje op z’n tijd binnen een koninklijke familie maar dit gaat te ver.

5 likes

Ik vind het ook veels te ver gaan, sommige kranten kunnen niks positiefs over haar zeggen.

Ik lees hierin alleen maar de koppen van de tabloids in terug, wie zegt dat dit allemaal waar is?

Ik vind haar totaal niet ‘nep’ overkomen, maar geloof dan ook niet de bullshit die geschreven wordt. Vindt het extreem lullig dat de media het zo op haar gemunt heeft en mensen het dus blijkbaar geloven.

9 likes

Het gaat niet eens om privacy, het gaat erom dat de media leugens over haar verspreiden puur om haar zwart te maken. Dat is toch niet oké, ongeacht hoe beroemd je bent?

21 likes

Ik vind Meghan dus best leuk en ik vind het inderdaad mooi om te zien dat ze nog niet alle kilootjes kwijt is. Ook vlak na de bevalling vielen mensen erover dat ze nog een buik had. Terwijl dat super normaal is. Ze zag er hartstikke goed uit. De Britse roddelpers is wel heftig hoor

3 likes

Waarom zouden ze racisme en leugens tegen hen gericht moeten negeren? Zeker gezien het verleden van Harry, met een moeder die is overleden door opdringerige en achtervolgende paparazzi, snap ik dat ze dit niet kunnen negeren.

26 likes

Het gaat toch ook om het verspreiden van illegaal verkregen documenten/voicemails? Dan snap ik wel dat ze juridische actie ondernemen.

Ik snap dit soort redenaties dus nooit. Stel mensen zouden haar fysiek pijn aandoen, dan ga je toch ook niet zeggen dat ze als rijk persoon daar minder last van heen of beter tegen de pijn kan? Waarom denken mensen daar direct anders over, wanneer het om mentale pijn gaat? Bestaan er bodyguards voor je hersenen? Kunnen ze een filter kopen die voorkomen dat alle nare woorden hun zelfvertrouwen aantasten? Heeft dat paleis een ‘mental issues’ alarm systeem alleen verkrijgbaar voor royalties?

En om het persoonlijker te maken, jij plaatst je foto’s op een openbaar Instagram profiel, wat als minimaal 50% van de reacties gemeen zouden zijn? Mag ik je uitschelden, omdat jij ervoor kiest je foto openbaar te plaatsen? Kan jij daar dan beter tegen?

Dikke rant, maar vind je opmerking dan ook echt stom.

Edit: ik haal je in de waar met een andere forummer volgens mij vwb het instagram profiel, maar m’n punt is duidelijk denk ik.

36 likes

Dit inderdaad. Helemaal als je bedenkt hoe het met de moeder van Harry, prinses Diana is afgelopen destijds. Daar had ook de roddelpers daar een groot aandeel in.
Ookal weet je hoe erg de Britse roddelpers is, negeren is dan denk ik onmogelijk

5 likes

Ik merk aan mezelf dat ik best gevoelig ben voor die input van de roddelpers. Mijn gevoel zegt ook dat Meghan een wat aandachtsgeile vrouw is, die verlangde naar het bestaan in de belangstelling/rijkdom/royalty, en niet alleen voor de liefde met Harry is getrouwd. Maar ik denk dat dat bij mij wel voor een groot deel ontstaan is door hoe ze gekaderd wordt in de media. Maar losstaand van of ik haar sympathiek vind, vind ik de inbreuk op privacy en heksenjacht ook echt niet kunnen. Dat gun je niemand. Ik zou me in haar plaats denk ik afschuwelijk voelen.

4 likes

Ik zou me even rot voelen en dan denken aan dat het toch allemaal plebs is die dit zegt en in mijn bad met geld gaan liggen.

10 likes

Dit toont dus JUIST aan waarom ze het niet kunnen negeren, want blijkbaar zijn mensen gevoelig voor de roddelpers en zijn ze geneigd het te geloven of op zijn minst hun beeld over iemand te laten beĂŻnvloeden.

Als je Harry door de jaren heen hebt gezien in interviews weet je dat hij nooit zou trouwen met iemand die het om de aandacht te doen is. Overigens zou het nogal een domme zet van Meghan zijn om met Harry te trouwen omdat ze “aandachtsgeil” zou zijn, als actrice had ze meer kans om in de spotlight te staan. Harry haat de pers. Ze zijn naar Windsor verhuisd omdat ze daar meer privacy hebben. Ze zoeken de media nauwelijks zelf op, behalve als het gaat om goede doelen in het kader van hun werk voor de Koninklijke Familie. Meghan is nu veel verder verwijderd van de spotlights dan toen ze actrice was.

11 likes

Ja, ik beargumenteer ook niet dat ze het moeten negeren :sweat_smile:

1 like

Precies dit, Diana haar autoongeluk is veroorzaakt door de pers die koste wat het kost foto’s van haar en Dohi (heet die man Dohi eigenlijk) wilden hebben.

Zoals Harry zelf ook al zei, om dan te zien dat je vrouw hetzelfde wordt behandeld lijkt me heel zwaar.

Dodi

Het is gewoon pesten. Dan kan je wel in een heel groot huis wonen, maar daar wordt het helaas niet beter van

6 likes

Ik denk dat het voor ons echt geen prioriteit is, dit is nou eenmaal het Boulevardtopic dus logisch dat het besproken wordt toch?

2 likes

Ja precies dit. Jij verwoord het wel wat genuanceerder dan ik haha.
Zelfs als ze zich enorm gepest zou voelen, wat ik betwijfel, dan is zij een van de eerste niet die alle hulp kan krijgen die nodig is. (Van advocaten tot iemand om mee te praten.)
Ik kan gewoon niet echt medelijden met haar hebben ook al vind ik het niet goed wat die kranten doen.

2 likes

Ja ik vind het ook wel ironisch dat we (het proletariaat lol) nu de 1% van de 1% gaan beschermen tegen gemene dingen die gezegd worden.

Maargoed ik ben dan ook Robbespierre ca. 1789 wanneer het aankomt op royals

afbeelding

19 likes