Bij michael
Weet iemand of ze de kinderen alleen mag zien? Of moet Michael er altijd bij zijn?
Het lijkt me niet dat dit is iets waar we hier over moeten gaan speculeren, toch?
Ik vind dit wel hard. Zeker met haar suïcide pogingen in het verleden is het toch wel duidelijk dat zij het psychisch heel zwaar heeft. Het feit dat ze geen hoge intelligentie heeft zal daar ongetwijfeld bij meespelen, maar ook daar heeft ze niet voor gekozen. Ik vind dit zo schrijnend om te zien en ik hoop zo dat er andere tijden voor haar zullen komen.
Nou ik wilde er niet over speculeren, misschien had iemand een interview oid gezien waarin Michael dat zegt.
Ja dat hoop ik ook. Ze worden volgens mij nu compleet buiten de publiciteit gehouden, dat vind ik wel goed.
Zij is zo fucking leuk. Keer tegengekomen tijdens een band repetitie. Echt heel erg eigen. Maar die vriendin omfg @vuilnisglitter
Chantal is zo niet mijn mens. Linda lijkt me toffer.
Ja Linda zou nooit zo onprofessioneel zijn. 100% zeker dat dit niet toeval was. Ik heb dat blad &C nooit gelezen maar misschien weet iemand of ze bij dat soort real life verhalen altijd de voornaam en achternaam vermelden? Dat is toch heel ongebruikelijk. Ik vind Wendy vreselijk maar ik kan me goed voorstellen dat ze woedend is. Dat cokeverhaal achtervolgd haar al jaren. Ze is vastniet de enige bn’er die van een lijntje houdt.
Als dit toeval is, ben ik Maxima. Dit is gewoon een hele slinkse manier van Chantal om Wendy ff terug te pakken ivm die Twitterrel, en daarnaast om op de valreep nog ff 2019 af te sluiten met hoge lezersaantallen. Ik vind het echt heel kinderachtig allemaal
Ik heb die twitterrel nooit meegekregen maar daar zal wel niks meer over te vinden zijn? En het domme is, Chantal heeft niet alleen Wendy ermee, maar ook haarzelf. Want denk dat het merendeel echtniet gelooft dat dit toeval is. :’)
Och ja arme Chantal toch…
Iconische shade “cokeverslaafde Wendy van Dijk”
10/10, Uitvoering.
We weten allemaal dat het waar is van de echte Wendy van Dijk, heel Hillywood ook, en door een naamgenoot te nemen kan je niet aangeklaagd worden voor laster en smaad.
Ik stan Chantal in deze strijd. Iedereen die tegen Wendy is, krijgt mijn steun.
Ben benieuwd of over een paar maand Wendy weer met een payback komt. Zal voor ons iig wel leuk zijn.
Vind het wel erg kinderachtig van Chantal. Maar goed verbaast me ook niks van haar. Zal nooit het fragment vergeten met Fatima Moreira de Melo
maar of het nu toeval is of niet, het is fout gegaan met het ‘pers bericht’ wat online is gemaakt. is het blad zelf staat er nl wel een foto bij van de desbetreffende W.endy van D.ijk. Alleen online is die foto (expres) weggevallen/nie megestuurd etc.
Dus het betreft wel daadwerkelijk een W.endy van D.ijk die op de foto in het blad staat. maar door de missende foto online het een (bewuste) fout is/lijkt.
Ik vraag me af of het opzettelijk door Cha.ntal gebeurd is, lijkt me eerder een naaistreek van een van de medewerkers
Ik snap nooit wat er mis is met speculeren. Leugens verspreiden kan niet, maar waarom zou je je niet af mogen vragen wat er is? Komt niet alleen door jou, maar door alle topics hier waar dat vaak in gezegd wordt van mij mag je echt over alles speculeren haha.
Ik ben niet tegen speculeren, maar ik vind het niet gepast als het gaat om iets waar kinderen bij betrokken zijn. Als het iets is wat enkel over volwassen mensen gaat, dan vind ik het anders.
Tuurlijk is het geen toeval.
Na die likes van Wendy heeft Chantal gedacht “ik een botoxkop? ok maar jij bent de bekendste cokesnuivert van Nederland”.
Denk je echt dat het toeval is dat Chantals blad iemand heeft gevonden die heel toevallig Wendy van Dijk heet, en precies verslaafd is aan cocaïne? Nah, dit is nextlevel Petty, maanden in de maak. Hoe lekker moet het zijn om die headline te drukken.
Not gonna lie, ben diep onder de indruk van deze steek, heerlijk. Perfecte planning, perfecte uitvoering. Het is net toevallig genoeg om het weg te kunnen lachen.
Echt diep respect voor Chantal