Ik hou van jou.
Ik heb nergens gezegd dat ze de allerdikste vrouw ooit is en dat is ze ook helemaal niet. Natuurlijk kan ik bedenken dat dat even tijd nodig heeft, ik heb toch ook nooit gezegd dat dat niet zo is en dat ze morgen weer huppakee haar oude gewicht moet hebben?
Maar je zegt zelf al dat je geen vergelijkingsmateriaal en geen ervaring hebt, hoe kan je dan het enorm vinden voor na een bevalling? Dan moet er toch een standaard zijn waarmee je het vergelijkt?
Ja Kate die net als Meghan de dag erna het kind aan de pers presenteerde, drie keer. Vandaar ook die foto
Nee niet dat ze er zo uitziet als eerst, dat weet ik ook nog wel maar wel dat ze er niet zo uit ziet als Kate na haar bevalling terwijl ik zou denken dat Meghan misschien nog wel een slankere bouw heeft als Kate.
Bevallen gaat bij haar zoals in de Sims. Puf puf, wolkjes rond de Sim en daar is de baby! Geen fysieke moeite, verandering. NIKS
Waarom vind je het zo nodig om ze met elkaar te vergelijken? Überhaupt? Vind de toon in je berichten echt een beetje naar
Ugh, dit vond ik zo demotiverend.
Ik ben 23 kg aangekomen en ik at helemaal niet veel extra. Dacht echt: dit komt nooit meer goed.
Dik dun what ever ze heeft een kind van Harry. Dat kan niet iedereen zeggen haha
O en zo’n gare opmerking is wel ok?
Ik snap het ook niet.
Ja, mijn vraag was serieus maar na zo’n reactie ga ik idd niet meer reageren haha.
Misschien vinden mensen het gewoon niet fijn om in een tent te zitten en waren ze al van plan om eruit te komen.
Zo zit ik veel liever op de kast dan ernaast.
Same ik hou van uitzicht
Yooo kappen hier met die onzin. Kate én Meghan zijn allebei prachtig, ze hebben een kind op de wereld gezet. Punt.
Edit: oké ik kom ook nog met een ander onderwerp.
https://www.shownieuws.nl/rubrieken/sterren/2019/omg-boer-marnix-en-boerin-steffi-krijgen-liefdesbaby/
Clickbait at it’s finest
Nee joh, iedereen hapt hier zo makkelijk, soms kan ik het niet laten. Neemt niet weg dat ik al deze dingen ook gewoon in het echt zou kunnen zeggen hoor, alleen van sommige dingen weet ik ook dat ze hier net even wat meer reactie uitlokken omdat iedereen nogal snel op zijn teentjes is getrapt als het gaat om gewicht. Nergens voor nodig want iedereen is prachtig en moet zeker doen en laten wat zij wil.
Waarom zou je dat doen?
Precies. Keer op keer op keer. Zo zonde.