Vind het zo zielig voor Meghan, wat een walgelijke familie heeft ze.
Bedoel je de bewoording “dode puppy” of omdat het nu lijkt alsof die kinderen door de puppy persoonlijk het huis uit zijn geschopt?
Haha eens, bizar verhaal wel!
Dus die jongste is nog wel bij hen in huis uit angst dat het escaleert? Is dat juist niet gevaarlijk en schadelijk voor haar, of begrijp ik het verkeerd?
Volgens mij zijn ze bang dat David los gaat met zijn wapens als ze ook maar één voet op zijn terrein zetten. Ik vraag me ook af wat nou veiliger is, de kinderen daar weghalen of het risico nemen dat David doordraait en zijn kinderen wat aandoet.
Ah zo. Ja, het is een beetje kiezen tussen twee slechte scenario’s natuurlijk, want als het nu misgaat is dat meisje erbij.
Echt, maar weer een teken dat er echt iets moet veranderen aan die wapenwet in De VS. Hoop dat hij ook de juiste hulp gaat krijgen.
Ik kan wel janken als ik eraan denk dat die arme Kaiser alles heeft gezien. Thank god dat CPS eindelijk actie ondernomen heeft en hem daar heeft weggehaald.
Gek trouwens dat er niets gezegd wordt over Davids dochter Maryssa, die zit daar normaal gezien ook nog…
Alles voor de views…
Wat een verlies.
Internetfenomeen norse kat Grumpy Cat overleden https://www.nu.nl/media/5896872/internetfenomeen-norse-kat-grumpy-cat-overleden.html (via @NUnl)
Ah wat sneu.
Psalm West it is.
Hahahaha volgens haar insta wel.
Arm kind, psalm west. Ik vond North als sneu maar psalm???
Past wel goed bij Saint
En dan Psalm naar Psy
Hahaha die laatste is zo droog
Wat een gekke naam weer. Er wonen gelukkig nog geen Psalmen in Nederland. Ben benieuwd hoeveel het er volgend jaar zijn.