FF Boulevard #2

Vind dit zo uit het niets?! Vannacht had ze nog een instastorie van hun samen in de auto, die ze nu wel verwijderd heeft.

4 likes

Ja zie je wel! Ik zei net tegen mijn Stagaire dat hun die story nog hadden in de auto. Dacht al dat ik gek werd.

2 likes

Hahah ik dacht dat ook even een moment toen ik net op haar instastorie ging kijkeb, maar nee was echt filmpje van hun in de auto.

Dit komt ook al maanden aan bod op blindgossip. Vind het ook moeilijk te geloven, maar die website heeft het wel bijna altijd bij het rechte eindā€¦

2 likes

Is nu al verwijderd??

Oh ja ik zie het! Raar :thinking:

Echt zoā€™n tienerrelatie nog.

4 likes

Of mij

Sorry, ik heb hem al gedmā€™t.

1 like

Vind dit zo sneu voor haar, heb het echt met haar te doen. Hoop echt dat ze goede hulp krijgt en dat de media haar met rust laat.

4 likes

arme arme barbie, somebody protect that poor girl

2 likes

Wij, het publiek, zijn onderdeel van de media. De media deelt dit omdat ā€˜wijā€™ dit nieuws lezen en het er over hebben. Zoals hier op het forum gebeurt. Dus als we haar willen beschermen en de media moet stoppen om dit aandacht te geven, dan moeten wij dat ook doen en het hier niet meer over hebben (vind ik).

7 likes

Dat klopt, maar zij publiceren dit omdat wij dit lezen. Ongeacht of wij het met de inhoud eens zijn of nietā€¦

3 likes

Ik volg Sarah Hyland (die actrice uit Modern Family) op instagram en zij draagt standaard te kleine bikiniā€™s. Ik snap dat echt niet.

1 like

Ja hij had een berichtje op insta geplaatst dat hij zijn verjaardag kut vond omdat ie single en alleen was. Later was dat weer verwijderd maar dat zegt mij eigenlijk wel genoeg ā€¦

1 like

Nee niet dat ik weet.

1 like

Begin deze maand was ze nog blond en lang haar.

Wat een mega hoofd heeft dat kind, lijkt wel photoshop!

7 likes

Germ, daar kan dat kind toch niks aan doenšŸ™ˆ

5 likes