Hahahahahaha
Ja, ik kom uit hun stad, maar ze staan ook zo bekend hier. Geen Oke mannen
Hahaha prachtig
Oh nee!!
Ja… wij keken vroeger altijd het zonnetje in huis.
Leuk mens was het!
Ahh dat vind ik oprecht heel verdrietig.
Ik vind het ook echt verdrietig. Vond haar zo lief en leuk bij Heel Holland Bakt. Staat bij dat ze overleden is aan de gevolgen van die hersenbloeding in 2015. Ze is dus nooit meer hetzelfde geweest erna…
Ahh wat verdrietig. Ik weet nog wel dat ze een boek (?) of een artikel geschreven had over haar hersenbloeding en de manier waarop ze het beschreef was zo heftig en zielig.
Wat verdrietig
Ahh wat een verdrietig nieuws, zo’n leuke en lieve vrouw leek me dat. Echt heel heftig ook wat ze de laatste jaren mee heeft moeten maken. RIP
Ach zo jong! Ze leek me echt een lieverd. Rust zacht Martine
O te veel gecropped haha er stond daar onder: “oh dear…”
Ik hou echt zo van haar haha, heerlijk
pfffffff deze man krijgt echt te veel aandacht.
Hij gaat het kind alleen opvoeden? Jemig, lijkt mij voor dat kind best heftig als die een jaar of 15 is…
Er staat dan wel in zijn paspoort dat hij 71 is, maar in werkelijkheid is hij 30 jaar jonger dus dat kind gaat de bèste vader ooit krijgen ipv iemand die theoretisch gezien zijn opa zou kunnen zijn.
Ik snap die gozer en zijn gedachtegang echt niet
Oja, hij leeft natuurlijk 30 jaar langer dan ook nog… Wat een mafklapper die kerel zeg.
Brrrrrr
Jemig, dit is echt gewoon uit puur eigenbelang kinderen krijgen. Ieder mens kan toch bedenken dat als je op die leeftijd een kind krijgt, de kans gewoon dik aanwezig is dat je tijdens zijn of haar puberteit al overlijdt. En de kans dat je dan ooit je kleinkinderen gaat meemaken is al helemaal klein.