FF Boulevard #3

FF-ers klaar? Roddelen maar!

16 likes

Moehaha

Toch wel benieuwd wat de meesten hier denken
Wie “steun” jij nu? Denk je aaah echt een naaistreek en dat kan echt niet of heb je zoiets van nee dit is een goeie had veel eerder mogen gebeuren?

  • Team Wendy
  • Team Chantal

0 stemmers


Wat een prachtvrouw is ze toch. #1 in de Billboard Top 100 heeft ze meer dan verdiend! afbeelding
13 likes

Oh my wat is ze stijf in haar gezicht en haar bewegingen…

Wanneer oud worden van jezelf niet mag :’(

4 likes

Ik word echt helemaal schijtziek van dit nummer. Elk jaar weer.

13 likes

Noooo :disappointed:

Die verklaringen lijken me nog pijnlijker maken voor Monique en daarom snap ik ook echt niet dat Andre haar en hun relatie niet meer beschermd. Je weet toch dat getuigen gaan verklaren als je een rechtszaak begint?

3 likes

Ik vind ons trouwens meer FF TMZ dan Bouleverd.

Zie ons een beetje voor me zoals deze parody

Bij boulevard genieten ze niet genoeg van de drama.

10 likes

Haha deze post in combinatie met je avatar met kerstmuts :joy::joy::joy:

10 likes

Haha nice, die muts was er niet op het tijdstip van posten maar die maakt het helemaal af!

3 likes

Ik dacht dat het oude beelden waren waar ze een nieuwe clip van hadden gemaakt. Zoiets hoorde ik op de radio. Het zou in ieder geval verklaren waarom ze er niet ouder uitziet :wink: :rofl:

1 like

Chantal heeft een reactie gegeven onder een Instagram post:

1 like

Ik vind Chantal wel een schijnheilig luitje.
En dat bericht is ook zo arrogant “schokkend ja wij zijn ook net mensen”. Jij kiest er voor om met je bakkes op tv te gaan doos.

10 likes

Deze blijft ook legendarisch slecht

3 likes

Omg dit is op het deuntje van wij houden van oranje, nou ja andersom dus waarschijnlijk.

Sander is ook weer bezig. Misschien wilde Gigi zelf niet meer acteren :woman_shrugging:t3:

2 likes

Nou die laatste tip is nooit weg.

Voor je het weet zit je op je 35e huilend te vloggen voor amper 5000 man om je drie kinderen een tijdelijk onderdak in een AirBNB te bieden.

67 likes

Zeker waar! Daar heeft hij wel echt een punt

1 like

De dochter van Marco Borsato, Jada, plaatst een foto van Badr en Rico en zet daarmee dat de sportiviteit is waarom ze zo van Rico, haar lieve vriend, houdt.

Vrij apart, nog gekker dat Rico dat deelt op z’n eigen insta. Jada is 17, Rico 30, doe even normaal met jullie diepe vriendschap…

18 likes