FF Boulevard #3

Dan zou de Vagijn en de Florijn toch beter klinken

98 likes

Dit klinkt als een historische roman over een prostituee. Ik hou ervan.

15 likes

Oh ik vind het zo erg hoe die vader van Meghan Markle doet. Een docu uitbrengen met 90 minuten lang complete slachtofferrol. Super veel privé videobeelden van z’n dochter. Echt erg.

12 likes

Ik dacht altijd dat ik Peter R de Vries best wel kut vond ook maar betrap me er de laatste tijd best vaak op dat ik het met hem eens ben, vooral op momenten dat hij in een praatprogramma ofzo is en dan tegen de heersende opinie even in komt met een kritische noot. Daar heeft hij me wel in verbaasd in positieve zin moet ik zeggen.

31 likes

Ik kies er juist altijd voor om het met hem eens te zijn omdat ik een zwak voor hem heb :sweat_smile: kan hem niet haten terwijl ik het eigenlijk wel zou willen ofzo :thinking:

Ik denk trouwens dat hij met een baard echt hot zou zijn. Maar ik ga wel even naar het biecht topic

5 likes

Liever het dark crushes topic ;’)

2 likes

Ik hekel hoe mooi maar deprimerend Billie Eilish d’r muziek is :slightly_frowning_face:

Er is in ieder geval een nieuwe clip. Weet niet of single al uit was, maar vind het weer mooi👌🏾

7 likes

Wow lize korpershoek vertelt even in De Beste Social podcast dat ze nepborsten had, maar die er een paar maanden geleden uit heeft laten halen omdat ze er klachten van kreeg. Net als Ancilla. Goed dat ze daar zo eerlijk voor uit komt.

11 likes

Ja die is al even uit! Vind het ook een heeeeel mooi nummer, maar wel depri idd.

1 like

Haha, sneu maar vind het helemaal niet zielig voor hem ofzo? Toverbal lied was kut, maar het volgende fragment was wat zijn carrière echt de das omdeed, denk ik.

Ben door mijn premiums heen dus kan niet lezen of hij er iets over zegt.

10 likes

Als je de link opent in een privé venster kun je premium artikelen blijven lezen :blush:.
Maar er wordt verder niks specifieks over gezegd, alleen dat er wat uitspraken gedaan zijn waar hij niet trots op is.
Ben benieuwd of het iets uithaalt en of die een nieuwe ‘carrière’ zal hebben

2 likes

Hoe oud is hij in dat filmpje? Je ouders moeten je toch gewoon in bescherming nemen, dat je niet zo op tv komt?

3 likes

15 en zijn ouders waren bij de opnames aanwezig…

Ja dat hoorde ik. Dat is gewoon triest toch. Het is nog maar een kind. En die wordt de rest van zijn leven gekoppeld aan zo’n filmpje.

1 like

Hahaha, likkelikkelikkelikkelekker.

Wat zegt hij over z’n ingedaalde ballen nou? Trage verwerking van zaken deze ochtend😂

@morange ja, dat ook! Wtf ouders, boycot uitzenden van dat fragment dat. Maar ja, misschien hebben ze dat wel geprobeerd? :woman_shrugging:t5:

3 likes

Nog noooooit van deze knakker gehoord

1 like

Bridget, that you?

61 likes

Volgens mij moet dat zo’n ‘snik’ voorstellen.

4 likes

Ooooooh ik denk oprecht dat er geen enkel ander stukje content op deze wereld bestaat wat mij harder laat cringen dan die video van Jordy.

Ook omdat je er bij weet dat hij jong is en dit hem de rest van zijn leven gaat achtervolgen oh oh wat naar ik kan het echt amper kijken haha

18 likes

Ja echt same, ik kan dit gewoon echt niet aanzien, zoooo cringy