FF Boulevard #3

Mijn zusje klinkt een beetje zo als ze dronken is. Superraar want we wonen niet in de buurt van Rotterdam en dat hebben we ook nooit gedaan. Maar ik vind t ergens wel lekker klinken :grin:

1 like

Haha mijn collega las het ergens
ik las het ook op internet maar goed, hoeft niet wasr te zijn natuurlijk

Heerlijk dit, zou er uren naar kunnen luisteren haha.


Ik ken de naam uit mijn directe omgeving eigenlijk alleen als Raagel, vind dat veel mooier klinken dan Raggel.

1 like

‘Zeg maar Raas’

Wij zeggen altijd rah-chol (harde G)

2 likes

Zoals in Hent?

12 likes

Hebreeuwse uitspraak Rachel

Sorry voor de kneuzige opname haha

59 likes

Jaaa heel deze discussie gevolgd maar deze variant inderdaad nog niet tegengekomen hier. Bij iemand die ik ken word het zo uitgesproken. Wordt door mensen altijd fout uitgesproken.

Dat ze Aad van Toor nu hebben opgedoekt om op dit incident te reageren, is wel erg overdreven (en grappig)

Aad van Toor over val acrobaten in CarrĂ©: ‘Ik huiverde toen ik het las’ https://www.nu.nl/achterklap/6021683/aad-van-toor-over-val-acrobaten-in-carre-ik-huiverde-toen-ik-het-las.html (via @NUnl)

10 likes

Opgedoekt? :smile:

5 likes

VHIG dat Adriaan een echte acrobaat was geweest :hushed:

1 like

VHIG?
(google helpt niet)

1 like

Vandaag heb ik geleerd

2 likes

Ja dit waren ze vroeger!

8 likes

ODAKIN

Oh die afkorting ken ik niet

69 likes

In de eerste bassie en Adriaans was hij ook nog best wel gespierd en deed hij incidenteels ook iets acrobatisch, een handstand of salto ofzo. Dat weet ik niet omdat ik een pervers kind was, maar wel omdat een vriend pas de onbedwingbare behoefte had om bassie en Adriaan terug te kijken en toen viel het me op want ik zat er heel de avond naast. Later werd ie wel een beetje papperig en denk ik dat ie t ook niet meer kon.

2 likes

Ja weet niet, probeer te verhullen dat ik wel pervers was denk ik. Ik speelde wel eens orgies met mn Barbies en tekende piemels in Asterix en Obelix. Dus ja, dan kan zo’n acrobaat er makkelijk bij, zou je zeggen. Maar ik probeer hier mn valse zelf te beschermen.

5 likes

Ik heb nog altijd medelijden met de enige mannelijke pop die ik had en alle barbies moest afwerken.

41 likes

Biecht: de 7 jarige Tante Pollewop had een crush op Adriaan in zijn flamboyante pakkie.

18 likes

Mijn Spice Girl poppen zijn ook redelijk vaak bezwangerd door Ken

4 likes

Ik heb gegoogled, maar kon niks vinden, daarom vroeg ik naar een bron. Ik vind ook nog steeds niks, het laatste nieuws is dat hij blijkbaar een nieuwe single heeft uitgebracht, zie verder niks over huwelijksproblemen