FF Boulevard #3

Op de schouders / nek van dat kindje met die mood zoals @Taichung zegt

Ah juist, achter het kindje op rechts dan toch?

Ik had op ig toevallig een andere foto van haar gezien:

En daar vind ik haar er niet extreem eng dun uitzien hoor? Die ene foto hier is miss gewoon een beetje onfortuinlijk denk ik qua hoek ook en de inkijk decolleté. Dacht zelf meteen aan enily blunt ook :joy:

Het is meer de enorme transformatie die shocking is toch?

Dat dacht ik ook! Vind haar niet dun maar wel een compleet ander mens😱

3 likes

Ja precies dat. Als er bij deze foto’s niet bijstond dat het Adele was zou ik haar niet herkend hebben.

3 likes

Hoe kán dat? Dat is toch bizar eigenlijk?

Lisa Loïs had ook zo’n metamorfose

1 like

Ik vind het zo stom dat er in dat artikel gesuggereerd wordt dat ze door iets ergs mee te maken (liefdesverdriet, stress enzo) “getransformeerd is tot een slanke den”. Kortom, maakt niet uit hoe klote je je voelt, je bent wel lekker slank en dat is het belangrijkste.
Ze was al mooi toen ze zwaarder was en ze is nu nog mooi.

15 likes

Fien en Igmar zijn uit elkaar.

https://www.ad.nl/show/igmar-felicia-en-fien-vermeulen-zijn-uit-elkaar~ae7d9da9/

9 likes

Jij hebt duidelijk Expeditie Robinson niet gekeken :stuck_out_tongue:

4 likes

@kika of Qmusic geluisterd. :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Igmar is single?

afbeelding

Sinds de Slimste mens heb ik wellicht een kleine crush ontwikkelt.

62 likes

@Jeccat

Klopt, nog nooit :smile:

1 like

Ik vond hem op tv heel leuk, maar ik vind dat hij lijkt op een 11-jarige qua hoofd met een volwassenlichaam

8 likes

Oh ik vond Igmar en Fien niet zo bij elkaar passen, vind hem veel leuker & sympathieker dan zij :grimacing:

15 likes

Ik kom hem regelmatig tegen bij de voetbal club waar ik supporter ben haha. Hij is echt heel lang. Kan je nummer wel een keer op een bierviltje schrijven en in zijn broekzak stoppen.

21 likes

Waren die samen dan? :neutral_face:

Oh wow ook wel onverwacht, die gaven met oud en nieuw nog samen een feestje.