Ik zie ook op haar instagram een trailer (laatste post) voor een serie op Videoland over haar nieuwe kleding lijn… Daar zie je ook bont jassen voorbij komen.
Done (anoniem :P)
Lijkt me zeer sterk dat het een hack is. Famke staat erom bekend dat ze bont draagt dus daar is het wel in lijn mee.
Staat al op boulevard inmiddels
Dit mag wat mij betreft in t 8 uur journaal komen, want dit is zooo niet oke.
Vind ik ook! Aan de schandpaal ermee.
Dan heb je als dier een enorm rotleven gehad en dan wordt je vacht ook nog eens gebruikt voor een neonpanterprintjasje die na een jaar weer op een vuilnisbelt belandt 
Had de foto direct gerapporteerd. Word hier zo zo zo zo zo boos van.
Ook raar dat de website van die kledinglijn niet veel duidelijkheid geeft. Voor veel dieren is het helaas al te laat 
Walgelijk… maargoed zij zal wel het laatst lachen want morgen komt die kledinglijn uit en ze staat dus al op Boulevard.
Maar dit is allemaal gratis aandacht. Iedereen noemt die kledinglijn nu, ik wist tot een half uur geleden niet dat er een kledinglijn uit zou komen. Ze laat toch al zien niks te geven om het leed dat veroorzaakt wordt door bont dus ze zal wel in haar handjes wrijven met al deze aandacht.
Staaltje Kardashians
Nee, want ze brengt een kledinglijn met bont uit… 
Edit: heb ergens toch het (valse?) hoop dat het een campagne tegen bont is ofzo…
Ik kan alleen maar denken dat hier iets achter moet zitten of dat het een bewerkte foto moet zijn??? Kan toch niet echt zijn dit, what the actual fuck.
Oh god, dalijk is het een documentaire over hoe ze is bekeerd tot het gebruik van diervriendelijk bont en is dit het shot waarbij ze semi-geshockeerd langs de dieren loopt en steeds “wat zielig” fluistert.
Nah.
Ik zou het niet eens aan kunnen om daar te lopen joh. Bah.
We zullen zien.
Al zie ik niet zo snel gebeuren dat ze er echt iets om zou geven. Vind haar soms een beetje naïef overkomen
Ohh ja dat er wereldwijd nog veel bont gedragen/geproduceerd wordt weet ik inderdaad, maar dat zij daar daadwerkelijk iets tussen te zoeken heeft vind ik zo moeilijk te geloven. Hoe wereldvreemd kun je zijn.
Werkelijk waar álles voor de fame. Negatieve aandacht is ook aandacht toch? Reken er maar op dat ze hier volop mee in het nieuws komt. Gadverdamme. In mijn ogen getuigt het van weinig intelligentie, inzicht en geen empathie.

Neem aan dat dit over nepbont gaat 
Weinig empathie zeker maar daar heeft ze geen last van. Maar van weinig intelligentie en inzicht vind ik hier geen sprake. Ze doet dit toch expres om aandacht te generen en dat gaat tot nu toe heel goed. Dat is slim en zakelijk inzicht. Daar kun je niet omheen.
Nee, juist niet?
Zie de reacties hierboven.