FF Boulevard #3

Licht toe

4 likes

Een vriendin van mij komt uit de omgeving waar Dirkie ook vandaan komt. En zij zei ook dat het daar gewoon een begrip was dat hij aan de lopende band vreemdging. Dus ja, laat ik het zo zeggen: het zou me niks verbazen.

(en zijn vriendin/vrouw wist het dus ook gewoon, joh ik word al misselijk bij het idee hoezo blijf je bij zo’n kerel. Ik woon liever driehoog achter)

8 likes

Wie weet hadden ze er afspraken over en deed zij net zo goed hetzelfde.

18 likes

true

Dit klopt! Ik woon in zijn huidige dorp,en hij is totaal niet braaf. En zijn vrouw /toekomstige ex vind ik echt geen leuk mens. (niet dat dat een reden is om vreemd te gaan uiteraard) Zij kwam regelmatig in het restaurant waar ik toendertijd werkte, we deden echt steen papier schaar over wie er naar die tafel moest.

2 likes

Wat deed ze dan? Onaardig tegen de bediening? Of klagen over kwaliteit eten?

Hmmm alhoewel ik nieuwsgierig ben vind ik dit wel weer sneu voor haar. Dat het zo te vinden is bedoel ik. Toen ik zelf 14/15 was zong ik ook met dat soort liedjes mee, volgens mij is het gewoon normaal pubergedrag. Maar toen werd er bijna niets vastgelegd en bewaard haha.

Edit: zou dit trouwens echt haar account zijn of iemand die haar filmpjes jat? Die naam is toch veel te makkelijk zo?

7 likes

Nou ja, je weet niet wat voor afspraken ze hadden. Wat nu wordt bestempeld als ‘vreemdgaan’, was dat voor hen misschien niet omdat ze daar goede afspraken over hadden. Het hoeft dus niet per se te betekenen dat hun relatie niet goed zat.

Edit: Oh, @Quinn was me voor. Oeps!

Heel onaardig en arrogant. Terwijl hij juist heel aardig is. Maar vaak was hij er niet bij en kwam ze met familie/vriendinnen. En die kinderen liepen door de hele tent en lieten dan een keer iets vallen (kan gebeuren) maar dan echt 0 excuses en dat gebeurde echt keer op keer. We waren net een soort oppas. Terwijl als hij erbij was gebeurde dat absoluut niet.

1 like

Hahaha iemand comment ‘jullie beseffen niet hoe lit onze prinses is’

3 likes

Ik had als maagdelijke tiener ook lyrics in m’n MSN naam die allesbehalve kuis waren omdat ik erbij wilde horen, dus vind het wel chill voor Ariana (of welke het ook is) dat zij ondanks haar familie ook gewoon zulke tiener blunders mag maken.

21 likes

ahahaha ja niffo fred tiffo

11 likes

We wisten al dat het droomhuwelijk met Peter Jan Rens voorbij was, maar Virginia heeft alweer een nieuwe lover! Wel leuk voor haar.

18 likes

De snelheid waarmee sommige mensen alweer een nieuwe lover vinden, is soms echt indrukwekkend

89 likes

Zeker bij ‘BN’ers’ voor m’n gevoel! Zou het zijn omdat het goede opportunity is voor PR?

1 like

Sowieso bij beroemdheden, maar ik denk dat ze ook pas laat tegen de pers zeggen dat ze uit elkaar zijn. Misschien dat het daardoor sneller lijkt

4 likes

Met hemelvaartsdag leek het nog koeken ei. Da’s nog geen 2 week terug.

1 like

Hahaha Sander Janson (van campinglife) doet mee aan een datingprogramma van sbs6 : lang leve de liefde. Wat was er ook al weer met deze vent? @Trenchcoat had hij jou niet ooit een keer versierd?

6 likes

Hahaha ja klopt, op een festival. Hebben we elkaar ingesmeerd met zonnebrand en later nog een paar berichten uitgewisseld op Facebook :joy:. Will never forget

65 likes

Sorry ik volg ze niet zo erg :stuck_out_tongue: