FF Boulevard #3

Godsamme ik had dus vannacht gedroomd dat ik helemaal verliefd was op Sander en volgens zijn vrienden hij op mij, maar we zaten allebei in een relatie, maar mijn vriend zei toen: ja ik zie dat je zo verliefd bent, ga jij maar naar hem, dan ga ik wel naar Sanny (?!).

Ik denk deze Sanny, maar ik ken haar niet/nauwelijks. :joy:

22 likes

Van oester naar krab is ook weer niet zó’n ongeloofwaardige relatieswitch :wink:

4 likes

ik heb de aflevering net terug gekeken en vond het eigenlijk best leuk. Dat afstandelijke herken ik wel van de Zweden die ik persoonlijk ken. Maar toen ik zelf in Stockholm kwam, kwam het niet over alsof er zoveel eenpersoonshuishoudens waren. Ik kreeg in Stockholm ook best makkelijk contact met mensen.

Ik denk vaak dat ik eigenlijk best wel goed in de Zweedse maatschappij zou passen. Mijn familie vind mij te afstandelijk. Maar fysieke afstand hoeft niet perse ongezellig te zijn. En Sander viel me mee. Ik vond zijn uitspraak aan het einde over de verwachtingen in Nederland dat zijn vriendin wel over zou komen goed.

2 likes

Henry van Loon en Jelka van Houten krijgen een kindje, leuk!

42 likes

Ik dacht eerst aan Jordy van Loon en dacht echt huh wat moet die nu al met een kind haha

Maar die is dus ook al 26 zie ik dus zo gek zou dat niet eens zijn

15 likes

Ik zou echt medelijden hebben met het kind van Jordy van Loon

9 likes

In mijn hoofd was hij nog steeds bij Jennifer hofman

16 likes

Oh joh dat is alweer 3 jaar uit… wat gaat de tiid toch snel

Oeh en Jelka is al 42

In mijn hoofd is dat ook dezelfde persoon, haha.

2 likes

Zij is stiekem ook beetje mijn BN-er girl crush.Zo’n natuurlijke mooie vrouw.

4 likes

Dat verhaal van die kat is dus een urban legend he, bestaat helemaal niet zo’n zaak. Die van de hete koffie zit bijvoorbeeld ook heel anders, zie hier: https://www.vox.com/policy-and-politics/2016/12/16/13971482/mcdonalds-coffee-lawsuit-stella-liebeck

Ff een gossip-intermezzo, vond dit wel leuke trivia.

2 likes

Die heeft ook gewoon een kind!

6 likes

Verwacht je ook niet, iemand die in de gevangenis een kind verwekt :sweat_smile:

Ja die heet toch dushi

4 likes

Ja klopt!

1 like

@anon12348926 :joy::joy::joy:

2 likes

Ik vind ze alle 3 leuk. Jennifer, Jelka & Henry.

16 likes

Omg ging hij toen vreemd met Bracha? :open_mouth:

Bleh. Vind Daan Schuurmans sowieso een kwal. Bracha vind ik dan wel weer cute. Maar zie dat Jennifer Hofman alweer gelukkig is met een een knappe Canadese chefkok, blij voor haar!

11 likes

Wow haha. Ik zie echt zo’n filmscene voor me. Maar wel mooi!

4 likes