FF Boulevard #3

Wellicht wel. Denk dat de meeste mensen wel weten wat voor een enorm leed achter de bont industrie schuilt. Maar het kan nooit kwaad om het op een andere manier, die misschien meer jongen aantrekt, kenbaar te maken denk ik.

1 like

Moet idd zeggen dat ik in die trailer weinig nieuws zag. Het is nog steeds heftig om te zien maar heb soortgelijke beelden vaker gezien.

Blij dat ik gelijk had :hugs:

Edit: Dit klinkt wel een beetje of ik nu een sticker wil zie ik nu haha

2 likes

misschien dat sommigen in de doelgroep van famke niet verder kijken dan hun mooie, dure bontjasje en er nu een wereld voor hun open gaat

28 likes

Al bereikt ze er maar weinig mensen mee die eerst wel en nu geen bont meer kopen is het al geslaagd lijkt me. Ik ga het verder niet kijken, draag sowieso geen bont en heb niks met haar, maar vind deze actie eigenlijk best tof gedaan. Ook al dachten veel mensen al dat het eerder anti-bont zou zijn, ze heeft wel flink aandacht gegenereerd voor haar project en het is een project dat iets goeds probeert te doen.

14 likes

Wat zei ik?!?!!! :sweat_smile:

1 like

Ja, sorry, maar dit was echt extreem doorzichtig. Zeker nadat rumag z’n plasje er over ging doen.

Heb net weer Videoland afgesloten voor Grey’s Anatomy. Ik kan die griet niet zo goed hebben, maar wil wel even kijken.

Goed dat ze een documentaire heeft gemaakt als zou ik het choquerender hebben gevonden als ze opeens erg goed zou kunnen zingen. Maar ik ben ook niet de doelgroep.

22 likes

Fijn dat het een stunt is, maar ga het alsnog niet kijken.

2 likes

Ja :crazy_face:

Ja ik was hier ook over in de war! In de podcast van Monica zei hij destijds dat hij dat liever privé wilde houden (iig op dat moment) als ik me het goed herinner, dus toen die clip met Yade uitkwam ging ik er ook vanuit dat dat z’n vriendin was, maar blijkbaar niet.

Dat weet ik wel zeker! Zoveel mensen die niet weten dat hun bontkraag echt is omdat dat in China goedkoper is dan nepbont fabriceren.

Vind die trailer al wel zo heftig, ik durf de docu denk ik niet te kijken (die geluiden van die dieren :cry:), maar wel goed dat het op zo’n mainstream kanaal als videoland te zien is.

Het sterkt mij iig al in m’n keuze om te blijven gaan voor nepleer, geen bont en vega(n) eten. Ik ben al meer dan de helft van m’n leven vega, dus soms is het zo vanzelfsprekend ofzo. Ok klinkt heel dom. Anyway, dat heeft deze stunt voor mij al bereikt dus +1

2 likes

Oh dat korte filmpje op de insta van Famke was al afschuwelijk :cold_sweat::cold_sweat::cold_sweat::cold_sweat::cold_sweat: ik ga verder niet kijken. Goed dat ze dit onder de aandacht brengt bij o.a. onwetende tieners.

4 likes

Nee hoor heb precies hetzelfde. Arme arme dieren. Mensen zijn teringlijers.

5 likes

Jep.

Wss wel. Veel dingen op ali express zijn ook echt bont

En ze zijn zo begaan met het klimaat :woman_shrugging:

5 likes

Ze speelden inderdaad alleen in de clip een stelletje

Misschien een hele domme vraag, maar geldt dit ook voor merken die op de bontvrijlijst staan?

Haha wow deze ene zin heeft zoveel informatie dat ik hem 3 keer moest lezen!

14 likes