Alexander Musk, Griffin Musk and Xavier Musk, Kai Musk, Saxon Musk and Damian Musk
Huh echt joh?
Ik dacht trouwens eerst dat er stond dat ze zwanger was van Elton (John) en dat was nog minder weird dan dat Elon ineens 6 kinderen heeft.
Gokje: Moonchild Musk-Grimes. Excuus: Moonchild Musk-Boucher.
Denk sowieso dat het een meisje wordt
@Zemraluani al die mini miâs doen mij denken aan
De kids van Ricki Martin.
of zou grimes en elon een RGK krijgen?
Funfact: ik had vroeger een poppenhuis en dan knipte ik altijd fotoâs uit de privĂ© om op hun muren te hangen als âgezinsfotoâsâ van de poppen.
Maar de kelder had ik geheel behangen met fotoâs van Ricky, van plafond tot vloer zijn hoofd x100.
Beeld je de toekomstige TLC-spinoff in met al die zonen: Rumspringa in space!
(dat was enkel bij de Amish zeker?)
âLeeuwenhart Livinâ la vida loca since 19??â
YOB
Young Obedient Boy
Youth On Board
Year of birth
Grimes lijkt meer op shaki
- Ja
- Nee haar heupen liegen
0 stemmers
De muskhave voor iedere teslaaf.
Dan wordt het deze keer sowieso een vierling. Of begin je bij elke nieuwe vrouw opnnieuw aan 1 stuk per keer? (jaja ik weet dat het door die IVF kwam ja)
Geen enkel mens lijkt op Shaki want zij is een Fucking Godin!!!
Weten jullie nog beautiful liar toen ze ons wilden doen geloven dat Beyoncé net zo kon buikdansen als Shakira maar het eigenlijk twee keer Shakira was?
Moest ik ff meedelen want ben al sinds 2006 boos dat mensen nu denken dat Beyoncé dat ook kan.
Shaki staat sowieso hoger op mijn ladder. vanwege deze lyrics (oke gloria estefan heeft geholpen vertalen)
Lucky that my are small and humble
So you donât confuse them with
Ja erg hĂš!!
Je ziet eerst Shakira vooraan buikdansen en dan Beyoncé erachter maar die doet alleen een heupbeweging, dan zoomen ze langs Shakira die vooraan staat, doen alsof day Beyoncé is, en dan staat Shakira er weer achter.
Als je de clip kijkt zie je dan Beyoncé alleen maar hele basic heupbewegingen doet en deze move nooit zelf maakt.
i l l u m i n a t i e
Ik torture mijzelf nu met la tortura.
Damn ze wordt echt niet ouder. Ik moet toch gaan buikdansen.
UGh kijk dit optreden. Hoe ze echt met 1 blik die hele man in dr hand heeft.
Kween
Geef mij toch maar liever
of DevociĂłn
Devotion for Rockira <3