FF Boulevard #3

Ja dat dacht ik ook meteen! Vind Jurre echt een leuke gast, jammer dat je collega het dan voor je verpest…

Ja goed, maar zij zegt zelf niet dat ze verkracht is dus lijkt het me ook geen goed idee om zulke dingen zo stellig te gaan verkondigen.

3 likes

Ja, ik wist het idd even niet meer zeker welke van de twee het was. Had even op moeten zoeken

1 like

Maar echt. Wat sneu voor hem

Neem aan dat dat ook over Kaj gaat?

Nee ze hebben het over iemand die de ochtendshow deed/doet maar dat stukje valt net weg.

Bij dubieuze mensen en 3fm moet ik altijd aan Giel Beelen denken.

Deze opmerking ook op 1:35
11 likes

Omg ik ging ff naar zijn tweets kijken maar hij deelt ook deze fragmenten

4 likes

Dit gaat over Kaj (zie boven), ook @flwhrs Als je de Tweets leest staat er: “en die krijgt straks zijn eigen ochtendshow 3fm kennende”.

2 likes

Ja maar bedoelt diegene daar niet mee dat er ook een ander dubieuze dj was/is die de ochtendshow doet/deed althans zo las ik het.

2 likes

Ik denk het niet, volgens mij bedoelen ze het iets algemener, eerder dat het iets voor 3FM zou zijn omdat die bijv andere/mindere normen en waarden hebben of inconsequent zijn. Niet specifiek dat ze al zo iemand aan het werk hebben.

2 likes

Ik weet wel dat Domien regelmatig vreemd gegaan is tijdens zijn vorige relatie…

3 likes

Huh maar een volwassene die vreemdgaat met een andere volwassene is toch wel heel wat anders dan 13-jarige meisjes lastigvallen? Dat eerste maakt je misschien wel gewoon een lul maar is imho toch een privésituatie, in tegenstelling tot wat er nu aan de hand is

35 likes

https://www.ad.nl/show/programma-s-kaj-van-der-ree-geschrapt-na-beschuldigingen-seksueel-wangedrag-spijt-van-domme-fouten~a9aae192/

Hij noemt ze ‘jonge vrouwen’. Zeg maar gerust jonge meisjes. Gatverdamme. Heb 'm altijd al een beetje een vies mannetje gevonden

5 likes

Wel kan ik proberen om met behulp van mijn bekendheid en mijn ervaring anderen te behoeden voor het maken van dezelfde fouten.

:face_vomiting::face_vomiting:

6 likes

Ik hoop dat mensen willen begrijpen dat ik behalve een bekende mediapersoonlijkheid ook een gewone jonge man ben die een aantal fouten heeft gemaakt en daar lessen uit wil trekken.

Nou, ik hoop dat de gemiddelde gewone jonge man geen minderjarige meiden benadert voor naaktfoto’s :face_vomiting:

21 likes

Hij zegt dat hij ‘vereerd was door alle aandacht’. Alleen had ik geen flauw idee wie hij was toen wij een match kregen, en vroeg hij zelf of ik dat wel wist en of ik ZEU5 kende. Het is absoluut niet het geval in mijn situatie dat ik hem aandacht gaf wegens zn ‘fame’.

9 likes

Hij heeft ook echt al zijn video’s op YouTube verwijderd of in ieder geval onzichtbaar gemaakt. Lekkere verdwijntruc. Een struisvogel zou er zomaar jaloers op worden.

Vraag me trouwens wel af hoe Milan en Enzo hiermee dealen. Hun waren toch best goed vrienden? Of in ieder geval een aantal jaar geleden tenminste?

4 likes

Hoe weet je dat? Vind ik hem op de een of andere manier het type niet voor ofzo, maar heb ook welke een beetje een crush op hem haha :see_no_evil:

Niemand is het type om wel of niet vreemd te gaan.

19 likes