FF Boulevard #3

Oh echt? Ik zou toch zweren dat ik dat had gelezen. Maar ik geloof je meteen hoor :sweat_smile: En wel netjes dat dit een soort ongeschreven regel is dan.

Is wel iets wat ze al vaker gedaan hebben, kan ook goed weer aandacht tekort zijn

1 like

Kwam via discover-pagina op deze insta. Denk iemand van temptation. Anyway, dat gebit is toch oogverblindend? En niet op een goede manier. Ik vind dat gebit erboven juist schattig en de tanden staan vrij recht. Waarom zou je naar zo’n neppe tandpastareclame mond gaan? :weary:

11 likes

Lijkt wel alsof hij een rij kauwgumpjes in zijn mond heeft

29 likes

Wow
Wat was er mis met zijn eigen tanden?

2 likes

Ze hebben daar vast een busje temptation en eotb influencers afgeleverd.

5 likes

Wtf :smile:

6 likes

Oh maar als ik naar Vanessa kijk zijn haar eigen tanden gewoon weg, zo zonde van een gezond gebit :frowning:

1 like

Ik denk ook altijd bij kronen die niet vanuit noodzaak geplaatst zijn, wat als de wereld vergaat en je zit daar met een gebit dat na 10 jaar vervangen moet worden.

6 likes

Wow, vind dit wel echt heftig hoor :cold_sweat:

3 likes

Ik word echt misselijk van die gast

8 likes

Zo ik ook zeg. Wat een bizarre beerput is er geopend en ook nog indirect door het nieuws van Nikkie.

3 likes

@Vaiana ja, zo raar! Echt niet mooi :weary:

@Viktor niks. Hij vindt dit gewoon mooier, denk ik.

@Goudlokje zo nep al die gebitten. Volgens mij richt je ook onomkeerbare schade aan je echte tanden aan. Hopelijk gaan mensen niet al te lichtzinnig erover denken.

@Molotov o wow :sob: Moest direct ook denken aan die Friends-Aflevering @HvO :joy::joy:

1 like

Volgens mij is dit die procedure waarbij ze meer dan de helft van je tanden wegslijpen. Zo zonde, want je kan gewoon een beugel nemen

Halve tand

https://1.bp.blogspot.com/-3SMNgUhQNmk/XbWw0qVyPwI/AAAAAAAAzTc/nfLJ_wX08CU0LDeL--q9ZyYGOoR6U2gnACLcBGAsYHQ/s1600/download%2B%2815%29.jpg

Goed dat je dit onder een spoiler hebt gezet, dit is ZO disturbing.

4 likes

Heb meteen de titel van de spoiler aangepast :confounded:

2 likes

Vaak is er heel veel data aan zo’n foto gekoppeld waardoor de afzender alsnog bekend kan worden (bijvoorbeeld qua megapixels en datum vergelijken met anderen). Of via welke app het gestuurd is door wie. Succes! Wat je ook kiest; doe het ook voor jezelf

2 likes

Ieeeeeehhhh, zo akelig dit :sob::sob: Waarom doen mensen dit vrijwillig, zomaar je gezonde gebit voor lief nemen :weary:

Laat ze dan professioneel bleken, ook al heeft dat ook risico’s. En inderdaad: een beugel. Inv.isali.gn heb je tegenwoordig. Denk dat deze mensen waarschijnlijk met korting of gratis aangeboden krijgen en daarom gewoon niet stilstaan bij de impact van zo’n (toch wel grote) ingreep.

3 likes

Heh gets. Ergens hoop ik dus dat dit niet waar is (voor dat meisje zelf en qua hoe ver dit gaat), maar naar alle waarschijnlijkheid is het gewoon waar. Maar laat een rechter daar maar over oordelen.

1 like