Ja, ik zag zoiets voorbij komen. Maar hij leek het nogal af te doen als, oh ik heb een foutje gemaakt. Maar het is dus toch wat erger dan hij deed voorkomen. Goed dat er bewijs van is.
Zou ze haar neuspiercing uit hebben gedaan omdat haar lipgloss er tegenaan komt met deze lippen?!
Ik neem aan dat haar lippen nét zijn gedaan en ze nog gezwollen zijn?
Ze gaat straks echt op dr moeder lijken als ze zo doorgaat.
Hahahahahaha hier moest ik heel hard om lachen
Hahahahaha jezus wtf is dit, BESTAAT DIT?
Hier is ze samen met Pommeline bij “dokter” Gabriels
https://www.kijk.nl/net5/plastischfantastisch/videos/EjahtRSTh7R/plastisch-fantastisch
In mijn hoofd las ik dit met de stem van Peter R de Vries. Ik vind het verontrustend dat ik mij zijn stem zo goed voor de geest kan halen.
wat.
Het is dat er namen bijstaan anders had ik 100% gezegd dat dit dezelfde persoon is
Wow ik dacht door de link even dat ze naar Kaj refereerde als slachtoffer en hij had lopen janken bij boulevard. Gelukkig verkeerd begrepen toen ik op de link klikte
Hahahaha moet zo hard lachen
Echt goed dat Diana haar geweigerd heeft. Die vrouw moet echt beschermd worden. Triest ook dat haar dochter haar niet tegenhoudt en zelf ook die kant lijkt op te gaan.
Ja! Ging ik ook net posten
Ik ben echt dol op Peter’s oude programma’s, maar ik vind hem tegenwoordig zo een engerd, ofzo. Hij zei ook eens dat bijna alle misdaden om de “2 k’ s” draaien: de kut en de knaak. Ik vond dat zo viezig uit zijn mond. Heel erg irrationeel dat ik me zo over een presentator voel, haha.
Gaaaadverdamme wat een opmerking
Helemaal niet irrationeel, voel me nu precies hetzelfde, terwijl ik zijn oude programma’s stiekem ook interessant vond!
God jeetje Veenlijken filter goes real life
Ieh!!!
Tsja Peter is een beetje een rare vent. Maar ik heb wel respect voor hoe hij die families zo jarenlang bijstaat, dus echt haten kan ik hem gewoon niet
Precies en dat helpt ook echt. Want door de getuigenissen van zijn zussen zit Holleder nu in de bak en Peter heeft hen daar wel altijd in bijgestaan.