FF Boulevard #3

2 likes

Er staan hier vast genoeg dames voor hem in de rij

1 like

Het zou uit zijn tussen Bridget en André.

No more Brazes

27 likes

Neeee :pensive: drie kindjes samen en ik vond ze zo een leuk stel. Elkaar ontmoet op de mat bij vechtsport. Zo zonde.

5 likes

Echt! Meer informatie :scream:

1 like

Viel me wel op dat er al dagen niks is gepost over elkaar. Terwijl dat hiervoor echt dagelijks was

1 like
1 like

Die site hahahaha I can’t dit staat ook altijd bij mijn “artikelen voor jou”

https://www.shownieuws.nl/rubrieken/sterren/2020/andre-hazes-en-bridget-maasland-uit-elkaar/

1 like

Het zou me niks verbazen als ze dit gewoon doen voor extra aandacht. Iedereen laten speculeren en dan straks weer een mega zoetsappige post over hoe ze het beste zijn dat de ander ooit is overkomen.

9 likes

Ja echt! Dat denk ik ook

1 like

Vind het zo irritant van mezelf hoe intens ik bovenop dat nieuws zit en er nog van geniet ook. Lekker boeie of die twee uit elkaar zijn maar zo denkt mijn hoofd er duidelijk niet over :joy:

23 likes

Als die Monique 'm maar niet weer terugneemt

12 likes

Héle tijd geleden hadden we het over Kjeld Nuis en zijn ex Jill en dat Kjeld het zou doen met schaatscollega Joy, beelden spreken voor zich haha:

Eerste filmpje helemaal op het eind.

1 like

Het is officieel. Geen Brazes meer. Wat moet weekend en prive en story nu toch doen de komende tijd

2 likes

“Opvallend is wel dat op Valentijnsdag afgelopen vrijdag, zowel Bridget als AndrĂ© geen liefdesfoto’s van elkaar hebben gepost op Instagram en ook niet stil hebben gestaan bij hun liefde voor elkaar.”

8 likes

Ik kreeg een push melding van AD
 Op mijn werk. Inclusief geluid haha. Dus ik heb samen met een patient het artikel gelezen en voorzien van commentaar. Was erg gezellig.

69 likes

Ik had wel verwacht dat het snel uit zou gaan tussen die 2, maar 3 maanden??? “liefde van mijn leven” :rofl: :rofl: :rofl:

5 likes

Ik baal hier meer van dan zou moeten
En hoop dat Rachel gauw een nieuwe bff kan vinden!!!

Edit:
“Door de druk die op onze relatie lag en alle aandacht die ervoor was, hebben we besloten om er een punt achter te zetten”, aldus Maasland en Hazes in een reactie aan het programma waar de presentatrice voor werkt.

OMG DIE AANDACHT ZOCHTEN ZE ZELF HOU TOCH OP

66 likes

Tevens, voor de fans (ik weet dat jullie er zijn!!!):

“Ik hoop op eigen wijze onbetamelijk te zijn” gaat de 48-jarige Grunberg verder. “De beste schrijvers zijn onbetamelijk. Vaak kunnen ze er niets aan doen. De schrijver die denkt: nu ga ik eens onbetamelijk zijn
 Nee.”

Inderdaad nee

6 likes

https://www.shownieuws.nl/rubrieken/sterren/2020/rico-verhoeven-gaf-valentijnscadeau-aan-yolanthe/

De ex van Rico wijst Yolanthe aan maar heeft haar reactie schijnbaar weer verwijderd :woman_shrugging:t3:

7 likes