Misschien dat dit eindelijk een keer een eerlijke weergave is van hoe de ‘‘gemiddelde’’ nederlandse vrouw eruit ziet. Ik denk dat sommigen denken dat als je heel veel overgewicht hebt en daar een foto van post dat dat body positivity is.
Ik vind dit niet gemiddeld? Als ik kijk in mijn omgeving naar 40+ vrouwen is het gros echt niet zo slank
Dit is 13 jaar geleden he, toen was dit blijkbaar al vooruitstrevend. Dus eigenlijk alleen maar mooi toch, dat we in die tijd zover zijn gekomen dat we dit niet meer als gemiddeld en normaal zien.
Ik weet niet in welke kringen jij verkeert, maar wat ik op de foto zie is zeker niet wat ik ervaar als ‘het gemiddelde’. Zeker niet voor 40+. Body positivity gaat niet alleen om gewicht maar ook het afbeelden van lichaamsverhoudingen, ‘afwijkingen’ aan de huid, huidskleuren enz die normaal niet getoond worden door de media en afwijken van het heersende schoonheidsideaal. De op de foto afgebeelde vrouwen voldoen allemaal aan de norm.
Je ziet inderdaad niet veel diversiteit maar ik word altijd moe van de discussie dat het weer niet genoeg is als je al iets meer gemiddelde vrouwen fotografeert. Waarschijnlijk is het bij zo een redactie zo dat ze veel bekende mensen vragen en deze vrouwen zeggen dan ja. Maar ik vind dit zo een onderwerp waar je weinig goeds over kan zeggen.
Wat is er gemiddeld aan witte slanke vrouwen dan
Nah ben ik t niet mee eens. Ik vind een applaus voor de ‘bare minimum’ doen juist onterecht. Het is niet moeilijk namelijk.
Maar goed het is wel 13 jaar geleden.
Ik vind dat geluid van al die camera’s echt verschrikkelijk klinken. Hoe moet dat voor kinderen wel zijn? Ik ben echt blij dat ik geen royal ben.
Nouja, opzich, twee keer per jaar op een vast moment (skivakantie en in de zomer) moet toch nog wel vol te houden zijn? Als je de rest van het jaar gewoon met rust gelaten wordt
Hahaha nou dit zou echt mijn nachtmerrie zijn in mijn pubertijd. Dan wil je überhaupt niet met je ouders gezien worden, laat staan op de foto voor heel het land.
Ze zien er wel prachtig uit!
Vind dat ze bij het artikel echt oncharmante foto’s hebben gekozen, vaak een van de prinsesjes met haar ogen dicht?
Ja mee eens… Ze zien er wel allemaal goed uit! Zag op nu.nl een foto waar Amalia een klein tasje vast heeft… ging het daar niet laatst ook over, dat zij op zulke momenten altijd random een tasje meeneemt? Geen haat overigens haha ik ben echt fan van dit gezin!
wow volgens mij is Amalia wel een grote meid, of lijtk dat maar zo? (als in dat ze lang is)
Even opgezocht, Maxima is 1,78 en WimLex 1.83. Ze lijkt er tussenin te zitten op die foto’s dus denk inderdaad rond de 1.80.
Edit: Ik heb straks een deadline voor mijn werk waarom ben ik dit aan het uitzoeken?!?!?
Wauw! Ik ben zelf niet heel groot maar ik vind lange vrouwen zo prachtig. Een vriendin van me is tegen de 1,90m en ik voel me altijd zo trots als ik naast haar loop haha
Ik hou van deze familie
Ze komen altijd zo spontaan en “ongedwongen” over. Totaal niet royal of uit de hoogte maar gewoon lekker normaal. Love it
en ook hoe Amalia en haar vader met elkaar omgaan, die zijn volgens mij zo gek op elkaar.
Vinden jullie die Rob Goossen of hoe heet ie die nu steeds alle nieuwtjes brengt bij RTL Boulevard ook zo’n ongelofelijke mongool? Die heeft echt niks sympathieks… snap echt niet hoe hij daar terecht is gekomen
Oké? Ik snap niet wat je wilt zeggen. Ik bedoel sukkel
Dan zeg je toch gewoon sukkel en geen mongool