Even opgezocht, Maxima is 1,78 en WimLex 1.83. Ze lijkt er tussenin te zitten op die foto’s dus denk inderdaad rond de 1.80.
Edit: Ik heb straks een deadline voor mijn werk waarom ben ik dit aan het uitzoeken?!?!?
Even opgezocht, Maxima is 1,78 en WimLex 1.83. Ze lijkt er tussenin te zitten op die foto’s dus denk inderdaad rond de 1.80.
Edit: Ik heb straks een deadline voor mijn werk waarom ben ik dit aan het uitzoeken?!?!?
Wauw! Ik ben zelf niet heel groot maar ik vind lange vrouwen zo prachtig. Een vriendin van me is tegen de 1,90m en ik voel me altijd zo trots als ik naast haar loop haha
Ik hou van deze familie 
Ze komen altijd zo spontaan en “ongedwongen” over. Totaal niet royal of uit de hoogte maar gewoon lekker normaal. Love it
Vinden jullie die Rob Goossen of hoe heet ie die nu steeds alle nieuwtjes brengt bij RTL Boulevard ook zo’n ongelofelijke mongool? Die heeft echt niks sympathieks… snap echt niet hoe hij daar terecht is gekomen
Oké? Ik snap niet wat je wilt zeggen. Ik bedoel sukkel
Dan zeg je toch gewoon sukkel en geen mongool
Ik heb het door jou even opgezocht en zie nu inderdaad dat het woord echt als scheldwoord bestaat, doordat mensen met dat syndroom zo genoemd werden. Zo noem ik die mensen nooit, dus die link had ik even niet gelegd. Sukkel dus 
Enneh wat vind je van Rob dan? 
ja!!! echt zo’n typische mediocre white man, vind 'm echt heel irritant hahaha
“Hoe ik dit weet? Uuuuhhhhh dat hou ik geheim”

Ojaaa die vreselijke vent.
Waar is hun kleding van?
Vorig jaar droegen ze Maje en Sandro. 
Dat pak van Máxima! <3
Hij heet toch Luuk Ikink? Of is er ook nog een Rik Ikink.
OMG ik hoor ook altijd Lucky King 
Amalia heeft een jurkje van Selfportrait, Alexia’s jurk is Tommy Hilfiger en Ariane draagt een jurk van Maje!
Hahaha ik herkende Willem Alexander helemaal niet. Volle 5 minuten lang gedacht dat Maxima opnieuw getrouwd was en gewoon koningin was gebleven. Maar nee het was toch Willem
Ik vind dat je wel altijd een groot verschil merkt tussen Amalia en haar twee zusjes doordat ze waarschijnlijk een andere opvoeding krijgt als toekomstig koningin. Beetje een afstandelijke Beatrix-vibe ofzo
Hahahaha ja alleen zijn die bovenste en de rechter een tweeling dus dat verbaast mij niet zo