FF Boulevard #4 (Deel 1)

Echt zielig, hoop dat hij geen overdosis heeft genomen oid… Arme man

5 likes

Dan heb je ook een gigantische tik van de malle molen gehad, als je dat soort beelden gaat verspreiden.
Soms heb ik zo’n hekel aan Social media.

10 likes

Had volgens mij in zn docu gezien dat hij wel van een borrel houdt en wel is drugs gebruikt.(niet om te judgen ofzo, tuf er zelf ook niet in​:crazy_face: ) Sowieso vond ik ‘m in zn docu al zielig (weet niet even niet zo goed meer waarom). Idd hopen dat die er snel bovenop komt en goede hulp krijgt :raised_hands:

1 like

Ja rot hé. Zag gelukkig net dat degene die t gedeeld heeft, het nu verwijderd heeft. Ik hoop dat hij de hulp krijgt die hij nodig heeft in een liefdevolle omgeving. Ik vind het vreselijk om over na te denken dat er überhaupt mensen op de wereld zijn die zijn filmpje hebben gemaakt en gedeeld.

3 likes

Gelukkig zet die schijt Telegraaf nog even een foto van zijn woning, met de straatnaam erbij, in hun artikel.

Wat een gajes!!

3 likes

Huh wtf?? Hoop op een “fout”

Op nu.nl staat ‘Fred van Leer ‘ter observatie’ opgenomen in ziekenhuis’, heeft zijn management ook bevestigd

wooooow wat

Huh wat vreemd inderdaad? Hoop echt dat het goed komt met hem, kan me best voorstellen dat het veel met je doet als zo’n video uitlekt.

1 like

Oh nee ik hoop echt dat dat een fout is

Niets te zien hier.

Ze melden onder het fb-bericht dat het inderdaad een ‘slordige’ fout is. Nou dat is nogal een understatement

28 likes

Wat een verschrikkelijke fout van die kutlui bij SBS.

9 likes

Wat een verschillen ook… ter observatie opgenomen of overleden. Plaats dan lekker niets hoor ‘nieuws’bladen, blijkbaar weten ze het helemaal niet

Ze dachten even lekker te scoren met een scoop.

Een slordige fout, my ass.

Op fadims beauty space ofzo staan ook weer allemaal dingen met " Jaa ik zag dat er een lijk met een doek erover uit zn huis werd gehaald"
Echt de mensen die dat soort shit verspreiden…

LOL voor dit gezegde, ik ga echt stuk

4 likes

Zegt mn moeder altijd :joy::joy::joy:

1 like

Logisch dat iedereen aan zelfmoord denkt. Zeker ook omdat hij in die docu eigenlijk best labiel overkomt. Maar het kan bijvoorbeeld ook een vechtpartij zijn, wie weet wel met de dader.
In ieder geval doffe ellende allemaal :disappointed_relieved:

Wat verschrikkelijk dit, ik haat mensen die genieten van andermans ellende. Die dit verspreid hebben en het filmpje hebben gekeken, ik heb echt ruzie gemaakt met een vriendin die dit naar mij stuurde en direct verwijderd zonder te kijken. Hoe durf je zo iemands priveleven in te kijken. Uiteindelijk heeft hij gewoon seks net als iedereen, bij hem is de fout gemaakt dat iemand het heeft verspreid om hem kapot te maken. Zou het zo verschrikkelijk vinden als iemand hierdoor zichzelf iets aan zou doen.

Doet mij ook een beetje denken aan Caroline Flack.

27 likes