Oh wat eng, ik hoop dat het niet al te ernstig is maar dat klinkt niet goed.
Uit huis getakeld, waar zie je dat? Klinkt heftigâŠ
Was bij onze concurrent. Rtl boulevard
Op instagram gaan helaas ook fotoâs van die takelwagen de ronde. Ik vind het zo sneu
hoop dat het goed komt met hem
Echt zielig, hoop dat hij geen overdosis heeft genomen oid⊠Arme man
Dan heb je ook een gigantische tik van de malle molen gehad, als je dat soort beelden gaat verspreiden.
Soms heb ik zoân hekel aan Social media.
Had volgens mij in zn docu gezien dat hij wel van een borrel houdt en wel is drugs gebruikt.(niet om te judgen ofzo, tuf er zelf ook niet inâ:crazy_face: ) Sowieso vond ik âm in zn docu al zielig (weet niet even niet zo goed meer waarom). Idd hopen dat die er snel bovenop komt en goede hulp krijgt 
Ja rot hĂ©. Zag gelukkig net dat degene die t gedeeld heeft, het nu verwijderd heeft. Ik hoop dat hij de hulp krijgt die hij nodig heeft in een liefdevolle omgeving. Ik vind het vreselijk om over na te denken dat er ĂŒberhaupt mensen op de wereld zijn die zijn filmpje hebben gemaakt en gedeeld.
Gelukkig zet die schijt Telegraaf nog even een foto van zijn woning, met de straatnaam erbij, in hun artikel.
Wat een gajes!!
Huh wtf?? Hoop op een âfoutâ
Op nu.nl staat âFred van Leer âter observatieâ opgenomen in ziekenhuisâ, heeft zijn management ook bevestigd
wooooow wat
Huh wat vreemd inderdaad? Hoop echt dat het goed komt met hem, kan me best voorstellen dat het veel met je doet als zoân video uitlekt.
Oh nee ik hoop echt dat dat een fout is
Ze melden onder het fb-bericht dat het inderdaad een âslordigeâ fout is. Nou dat is nogal een understatement
Wat een verschrikkelijke fout van die kutlui bij SBS.
Wat een verschillen ook⊠ter observatie opgenomen of overleden. Plaats dan lekker niets hoor ânieuwsâbladen, blijkbaar weten ze het helemaal niet
Ze dachten even lekker te scoren met een scoop.
Een slordige fout, my ass.
Op fadims beauty space ofzo staan ook weer allemaal dingen met " Jaa ik zag dat er een lijk met een doek erover uit zn huis werd gehaald"
Echt de mensen die dat soort shit verspreidenâŠ