Ik snapte je opmerking! Ja, verwijderen vind ik in de meeste gevallen ook vervelend, maar ik heb nu mijn posts gedeeltelijk aangepast.
Albert Verlinde vertelde bij shownieuws over Fred zijn toestand (wat echt wel heftig schijnt te zijn). Hij is dus wel met een doek over hem heen afgevoerd vanmiddag, ik dacht te begrijpen vanwege foto’s etc die gemaakt konden worden? Vandaar ook de verwarring dat mensen dachten dat hij was overleden. Ik wens Fred en zijn familie en vrienden zo ontzettend veel kracht en liefde toe
Hoezo blijft hij er zo jong uitzien. Oneerlijk
Hoezo is dat dubieus?
Als jij, weet ik veel, hartritmestoornissen hebt, wordt je gewoon ter observatie aan de monitor gelegd. De ziekenhuizen zitten niet op slot.
Andere acute zorg dan Corona gaat ook door hoor.alles wat moet zal gewoon opgenomen worden… daar is altijd wel een oplossing voor te vinden.
Dit. Daarnaast heeft een opname ter observatie gewoon nut, je wil weten of iemand niet zieker wordt en of iemand inderdaad stabiel is.
Een vriend van mij woont in dezelfde straat als Fred en hij vertelde dat er al de halve dag ramptoeristen rondhangen in de hoop iets te kunnen zien. Ik weet niet wat ze denken te gaan aanschouwen aangezien hij in het ziekenhuis is en niet eens thuis, maar goed. Baaah waarom zijn mensen zo kut
Pharrell gebruikt Cetaphil als skincare merk.
Oh is dat wat? Ik ken het merk zelf niet, net gegoogled. Aan de hand vd verpakking twijfel ik of Debbie het weleens heeft aangeraden. Ik ga op onderzoek uit (ben zo makkelijk beïnvloedbaar)
Ik heb het zelf nooit getest. Ik weet dat het een redelijk basic merk is in Amerika. Ik denk dat bij hem ook de goeie genen meespelen.
Dit is een soort van Noord-Amerikaanse Nivea, goedkoop en gewoon bij elke drogisterij te koop. Verpakkingen zijn ook heel basic.
Edit: sorry ik tag de verkeerde. Wilde reageren op @Scorpiovibes
Gebruik het al jaren en het is echt top spul! Goedkoop, zachte huid en geen puistjes
Kijk anders naar de functie interventiejurist bij het OM. Veel minder sollicitanten dan het traineeship en hogere schaal
Ik heb het in mijn eigen hoofd geïnterpreteerd als misschien alleen een mental breakdown en kan me voorstellen dat ze in een ziekenhuis een bed beter te vullen hebben…
Maar jullie hebben gelijk hoor, het is waarschijnlijk een stuk zorgwekkender dan dat…
Er is een metro door het stopblok gereden in Spijkenisse en de metro hangt nu boven de grond op een kunstwerk
Goed boulevardnieuwtje wel
Ik vind dit echt ziek
Oh man ik had dit nooit moeten doen natuurlijk maar las net op de mediacourant dat VI allemaal opmerkingen over Fred van Leer heeft gemaakt en hem zaten uit te lachen. En bij Jinek dat nota bene Hugo de Jonge de enige normale reactie geeft.
Ik word er zo moedeloos van, wanneer houden deze mensen een keer op.
Samenvatting
Hier het artikel:
https://www.mediacourant.nl/2020/10/vi-sterren-liggen-in-deuk-om-seksfilmpje-fred-van-leer/
Later op de avond reageerden de gasten van Jinek er iets gepaster op. Joris Linssen : “ Je moet er lak aan hebben, denk ik. Het is een storm en na een paar dagen is die weer voorbij .”
Zanger Nick Schilder : “ Er was toch een campagne dat je niet je gezicht in beeld moet brengen? Dat scheelt enorm denk ik. “
Co-zanger Simon Keizer : “ Het boeit mij persoonlijk niet zo erg wat iemand in zijn vrije tijd doet. Dan hoop ik voor zo iemand die er slachtoffer is dat hij het uiteindelijk ook zo gaat zien, van: het is mij overkomen, misschien is het een storm en praten we er volgende maand niet meer over. Dat hoop ik .”
En minister Hugo de Jonge : “ Ik denk dat het altijd belangrijk is om aangifte te doen en het er niet bij te laten zitten. Het is natuurlijk verschrikkelijk. Je voelt je op een geweldige manier aangetast in je privédomein. Het is echt heel naar. “
Ik vind eigenlijk vooral die reactie van Nick raar, die andere twee vind ik nog meevallen.
Ja dat vind ik ook raar, vooral omdat er ook seksfilmpjes bestaan die zonder consent zijn opgenomen waarvan degene in het filmpje niet eens van het bestaan af weet.
Die mannen van Veronica Inside vind ik echt walgelijk, daarvan zou ik het niet erg vinden als ze nooit meer ergens op tv tevoorschijn komen en aandacht krijgen.