In wat voor wereld leven deze mensen, echt ik kan er niet bij met mijn hoofd😂.
Goh ik wist eigenlijk niet dat er zo’n groot bedrijf achter stëlz zat. Ik ken het alleen van Monica’s vlogs, als iets dat door jeugdvrienden van haar is opgezet
O en Koen Kardashian komt met een boek en mini docu.
Dit dan:
“Californië is een bijzondere staat, omdat iedereen hier sport en gezond leeft. Er zijn wel dikke mensen, maar niet in mijn omgeving. Ik drink graag een glas wijn, maar moet ook op mijn gewicht te letten.
Godveredomme wat kut
Gelukkig is Californië heel bijzonder, die verstopt de paar dikke mensen die er zijn ergens waar de normale mensen niet met ze geconfronteerd hoeven te worden
Ik ben een beetje bang dat Oerlemans denkt dat California alleen zijn gated community beslaat
Haar insta is ook fascinerend om te volgen
Jullie wonen in een verdeeld Amerika. Stel, er breken weer rellen uit, zou dat voor jullie een reden kunnen zijn om terug te gaan naar Nederland?
“Ik hoop dat rellen uitblijven, maar we houden ons hart vast. We hebben dat al een paar maanden geleden gezien in L.A., toen kwam het aardig dichtbij. Sommige vrienden willen tijdens de verkiezingen ook niet in L.A. blijven, die gaan naar hun tweede huis buiten de stad. Wij laten onze honden ook buiten slapen, voor wat meer veiligheid. Ik ben zeker geen Trumpsupporter, maar ook geen Bidenfan. Dus ik ben blij dat ik hier niet kan stemmen, want ik zou niet weten op wie. Het systeem klopt toch niet, als je met twee van zulke kandidaten overblijft? Maar we zijn hier voor Reinouts werk en dat gaat goed. Hij heeft net de dansshow Come Dance With Me verkocht, wat knap is in deze tijden zonder studiopubliek. Dus we blijven hier.”
Wat een ongelooflijk white rich privilege spreekt hieruit zeg, gadverdamme
En niet weten op wie je zou stemmen tussen Trump en Biden? Bye Felicia
Ik had nooit gedacht dat zij zo onsympathiek was, blegh.
Ahahaha doet me denken aan mijn moeder die door een moeder belachelijk gemaakt werd, omdat ze haar eigen afwas deed
Bij de eerste twee kindertjes wisten ze nog niet dat ze ooit in de vs zouden belanden. Ben benieuwd hoe klasgenootjes Thijmen en Fiene uitspreken
Time en Fine.
Er waren gewoon nog 2 kandidaten waar ze uit kon kiezen om te stemmen. Dus zeker maar goed dat ze niet hoefde te stemmen als ze dat niet weet
Wat zat erachter dan?
Ik denk Snapking, zover was ik nog net (icm “die squad”)
Hahaha zo van " De dikke mensen zitten niet in mijn omgeving. Ik woon namelijk in een wijk zonder mc donalds en allemaal gezonde restaurants. Daar komen de dikke mensen niet"
Werd ze gedwongen?
Die staan niet rond haar zwembad dus die tellen niet!
Over Famke; Haar ex (snapking (Tim) ) heeft haar mishandeld tijdens hun relatie. Ze is ook een keer op de eerste hulp beland door hem. En hij heeft haar gedwongen tot seks en dat gefilmd.
Ze heeft wel echt veel heftige shit meegemaakt ook met haar vader pff.
In die docu zit ook een stuk over al dat gedoe met #ikdoenietmeermee
Maak je een grapje?