Ook mensen die een zachte indruk maken kunnen klootzakken zijn. Ze zijn buren dus zij zal wel meer ervaring hebben met hoe hij zonder camera’s etc is.
Ja wtf…
wow wtf kwalbert? eh nee, dit vind ik ook niet echt kunnen nee.
Geef haar echt groot gelijk dat ze aangifte gaat doen.
Ja ik wil net zeggen wat is dit nou voor een rare omgekeerde wereld? Als ze nou had gezegd: Iedereen moet nu gewoon op vakantie, fuck Corona, en hij had haar er dan op aangesproken had hij gelijk (maar dan nog niet met zulke woorden natuurlijk). Nu maakt ze toch juist een heel prima punt?
Dat vind ik ook zeker! Sws echt heel raar dat Albert dat zegt. Maar aangifte doen lijkt mij wel heel overdreven, maar then again ik weet niets over hun relatie natuurlijk.
Cover girlllll haha heerlijk
Maar albert mag best consequenties voelen van zo’n achterlijke opmerking
Als je buurman zegt dat, alleen omdat hij thuis was toen het las, hij geen geweld tegen je heeft gebruikt vind ik dat een hele prima reden om aangifte te doen. Doe even normaal zeg.
Het gaat er toch niet om of hij dat nu wel of niet echt zou doen? Zo’n uitspraken zijn niet oké en ze staat helemaal in haar recht daar aangifte over te doen.
Ach omdat iedereen wel weet wat voor kwalbert het is, maakt het niet gelijk prima om zoiets te zeggen toch. Ik geef Conny weinig kans bij de rechter, maar vind het wel fijn dat zo’n opmerking niet ongehoord voorbij kan komen.
Hahaha, bedankt voor de tip, ik sterf
Die foto’s van Albert met die teksten erbij, echt goud dit.
Ik zou er zelf geen aangifte van doen, maar moet Connie toch gelijk geven.
Je weet dat dus helemaal niet, je kent niemand écht
Al die muziekjes ook erbij!
Hahaha ja ik begon met volgen toen haar zoon en zijn vriend nog bij haar woonden. Haar schoonzoon was een soort tweede handtas, zo fantastisch die stories. En toen ging ze ook regelmatig kokkerellen. Echt soms te ranzig met die bouillon van de Sligro of gefrituurde knoflook, maar moet bekennen dat ik die kip wel eens maak hahaha help. Ben ook dol op die tuin van dr. Het Connie beter. #teamcovergirl
Die “kookfilmpjes” ook op haar insta, heb ik echt van genoten. In elk gerecht gaat een halve put bouillon uit een Sligro formaat idd
Haar tuin is echt prachtig. Maar dat eten idd… ze heeft wel een x een covergirl filmpje van me gepost in dr stories hahahaah
Vind je het ook overdreven dat Wilders aangifte doet van bedreiging?
Dit interview is echt smullen. Wat een leven
Net als Linda de Mol die tijdens de lockdown zelf moest stofzuigen