FF Boulevard #4 (Deel 1)

Ze zit nu bij Beau aan tafel om over de docu te praten

Hahaha Fred van Leer zijn stories op Instagram nu 8 uur geleden zijn echt zo leuk. En wat een zelfspot heeft hij (nu al!) Echt, wat een geweldige man.

En geef mij die kerstballen pls

14 likes

Precies dit :pray:

8 likes

Haha totaal offtopic maar wat een fantastische uitspraak, het scherpste krijtje uit de doos :grin:

7 likes

Ja geen idee! Ze zijn ook wel online te koop dit jaar dus zou je eerst kunnen kijken. Vind meer dan 10 euro voor 1 bal wel gortig :joy:

1 like

Die stories van Connie waarin ze laat weten dat ze de excuses van Albert heeft geaccepteerd :joy:

Ik moet ook zo’n zonnebril hebben

23 likes

‘sharpest tool in the shed’

5 likes

Het is een Celine :ok_hand:t4:

4 likes

Ja klopt, persoonlijk hou ik echt van grote brillen :see_no_evil:

8 likes

Ik heb formaat ‘hé wesp, waar ga je heen met je grote glazen’ van Komono. Is veel betaalbaarder!

1 like

Laf de beschrijving! Leuke brillen hebben ze :heart_eyes:

1 like

Ah goede tip, Thanks.

Ik denk dat we een goed duo zouden zijn, m’n standaard look is: zwart mondkapje, zwarte jas inclusief capuchon, zwarte legging, en surprise surprise een zwarte zonnebril.

Ps. Tip for all: die zonnebril werkt ook perfect voor het maskeren van je wenkbrauwen, die in mijn geval al 6 maanden niet zijn geëpileerd. Niet omdat het niet kan, maar puur omdat die lockdown me lui heeft gemaakt.

6 likes

Ik heb het fragment niet gezien maar het is wel waar toch? (Al vind ik Bizzey ook echt een kwal)

Volgens mij heeft zij evenveel muziekaal talent als een natte sok. Blijft echt mijn nummer 1 irritatie dat zo iemand dan toch gewoon een succesvolle muziekcarrière kan hebben terwijl er weet ik niet hoeveel talentvolle mensen zijn die er ‘niet tussen komen’

14 likes

Ja het zijn wel gewoon de harde feiten.

Haha jaa nu je het zegt.
Veel te groot maar zou ook zo goed op mijn hoofd staan. Zo veel mogelijk bedekken, lekker!

1 like

Ready to rob that bank!

1 like

Net de mini docu gezien, dat gesprek in de podcast van Gwen van Poorten en nu wel benieuwd naar dat boek.
Goed dat hij in rehab gaat

1 like

Gaat dit over Oerlemans?

Volgens mij over Koen Kardashian.