Haha o dacht al. Scandalous ineens van het perfecte gezin
@Monster zou je docu aanraden?
Moest zo hard lachen, dat zou helemaal een shock zijn na al die uitspraken
Ik zou dan eerder die podcast luisteren met Gwen van Poorten
Huulllllaaaak die story van Connie, zij heeft de kerstboom ook al staan.
Krijgt ze een cadeau van Olcay Gulsen (kots), en dat tagt ze haar met: #Olcay
En ze blijft zeggen: Ol See
Lekker dat geren van haar elke ochtend met die hond(en) door het Vondelpark. Wat een vrouw.
Jeetje wat is hij hees ik word er naar van hahah
Ik vind haar stem ook zo irritant. Dit worden 5 helse kwartieren maar we zetten door
Ik probeerde een keer die met Jamie Vaes te luisteren maar daar kwam ik niet doorheen, heb het na 8 minuten afgezet. "Jij bent zo down to earth, zĂłân tof wijfâ âoh wat lief dank je dat vind ik van jou ook!â en dat nog een paar keer tegen elkaar herhalen, niĂ©t te doen.
Ik kan Gwen niet uuuuitstaaan haha maar ik wil de ellende van Koen horen haha.
Haha echt een clique waar ik niks mee kan. Maar daardoor ook fascinerend
Ook zo irri hoe Gwen steeds " Woow duuuude wat heftig. Zo teeering wooow "
En continu veren in zân reet over dat boek
Ja hehe jullie zijn vrienden
Oh daar heb ik zoân gruwelijke hekel aan, ook in interviews. Kelly Clarkson doet dat bij ongeveer al haar gasten. Ze is iedereens âgrootste fanâ en dan krijg je vervolgens 5 minuten geslijm over en weer en dan nog 2 minuten een paar vragen einde interview.
Hahaha jouw laatste zin. Ik zit hier de hele tijd mn keel te schraapen hahaha
transcriptie van de meest interessante passages plz
Net als die Slijptol, daar wordt ik ook altijd pseudo verkouden van pfffâŠ
Nou lekkere vriendin dan ook als je ziet dat iemand aftakelt vanwege een mogelijke drugsverslaving en je niet echt iets doet behalve een berichtje sturen met ârustig aan heâ
wie is die vriendin dan?
Tuurlijk, je hoeft iemand ook niet gelijk te laten opnemen in een of andere kliniek. Maar als je dan met zân allen beweert goede vrienden te zijn (ik begreep uit de podcast dat er meer mensen waren die hetzelfde idee hadden) steek dan even de koppen bij elkaar en onderneem in elk geval iets meer dan een berichtje te sturen? Wat er echt wel en niet gezegd en gedaan is en door wie weet ik inderdaad natuurlijk niet, maar zoals het in die podcast wordt gezegd vind ik het wel wrang overkomen. Alsof iedereen het achter zijn rug om er wel over had maar niemand er echt iets mee deed.
Ohh dit gaat de hele tijd over (voormalig) Connie Breukhoven! Ik denk al, wie is deze Connie, en hoezo lijkt iedereen haar maar te kennen. Had even niet meegekregen dat ze inmiddels haar meisjesnaam weer voert.
Ja heftige podcast. Maar ik vond haar idd irritant!