FF Boulevard #4 (Deel 1)

Of het net zoveel is weet ik niet maar toen Lil Kleine Jaimy ten huwelijk vroeg waar allemaal vrienden bij waren gingen die vrienden erna zingen “daar moet op gesnoven worden hi ha ho”

10 likes

Jaaaaa! Absurd toch? Ik ben team Connie.

8 likes

Hij was 17 toen zegt hij in het interview, hij was toen nog niet uit de kast en schaamde zich om het aan iemand te vertellen.

Wie is Koen Kardashian en waarvan zou ik/zouden we hem moeten kennen?

2 likes

Maar dat was toch de drol van haar/een hondje? Waarom heb ik dit ergens gelezen.

1 like

Ik ben die podcast aan het luisteren maar ik kan Gwen echt niet aan. “Je bent zo’n lief vriendje van me” :face_vomiting: Al dat geslijm

7 likes

Ik had/heb ook niets met Gwen maar ik vind haar serie Turbogwen wel heel leuk en interessant, speelt misschien ook mee dat die video’s max 15 minuten zijn

Hij zat in niet lullen maar poetsen (realityshow over rijke kinderen die niet eens een bed op kunnen maken) en hij was een icoon dus nu presenteert ie programma’s voor mtv enzo en hij heeft een paar nummers uitgebracht

Zoals het een echte Kardashian betaamt: nergens van, bekend om het bekend zijn

27 likes

Ik ken hem alleen als presentator van just tattoo of us

Volgens mij had hij ooit samen met Kim Feenstra en een paar anderen een of ander foodreview instapagina zodat ze gratis konden eten in restaurants maar geen idee of daar ooit iets mee is gedaan

2 likes

:dancer:

13 likes

Ik dacht dat het nog champa-nay-nay zou zijn in plaats van een champane-eh-eh, maar helaas.

1 like

Was hij niet van zo’n programma over rich kids? In Rotterdam ofzo? Of dat zwaar gescript was, weet ik niet.

Edit; dit:

In other news: Channah is bevallen las ik net, thuis!

3 likes

Wordt in het mommybloggers besproken! Incl heftige video :flushed:

Ik zag het net. Wow :flushed:

Jelka van houten is bevallen van een meisje. Bonnie.

17 likes

Kwam dit net posten haha. Wat een babynieuws

Toen ik gister Bonnies vlogs bekeek - van Boncolor
Zei mijn moeder: “kijk je Baaauny?”
(Engelse uitspraak) en niet met een O-klank, dat kan kennelijk ook

3 likes

:heart::heart:

7 likes

Heb ‘m hierdoor ook niet helemaal geluisterd. Was er helemaal klaar mee. “Gaaasssttt” -.-

1 like

WTF die hond van hun heet toch ook Bonnie?? :no_mouth:
EDIT: de hond heet Jannie :joy:

13 likes