Ja en ook andere scheldwoorden.
Maar volgens mij hebben zijn vrienden dit ook geprobeerd, maar zag hij het zelf niet in.
In de podcast vertelde hij namelijk dat een groep vrienden zich echt zorgen heeft gemaakt over hem en zijn broer en ouders hierover hebben ingelicht.
Ik vind Gwen heel populair praten en het is zo’n geslijm ben er echt doorheen aan het skippen
Ik ben net bij minuut 59 van de podcast, en nu vertelt hij dat zijn vrienden idd een interventie gedaan hebben en zijn broer en ouders zijn toen ingelicht. Ik neem mijn woorden terug!
Komt er een boek uit ofzo? Al deze Koen publicatie.
Nou idd en waar is hij überhaupt bekend van?
Hij heeft idd volgens mij net een boek uitgebracht
Ik heb ook geen idee wie deze mensen zijn
Hahaha jaa heel die podcast gaat over dat boek
Oh hahahaha
Voorspelbaar ook met al die celebrities zonder skills pfff…altijd t zelfde. Een boek, een docu, een sobstory. Ik wil zijn verhaal niet bagatelliseren hoor, ik heb de podcast etc nog niet zelf beluisterd maar er is wel altijd een patroon merk ik.
Heb even die mini docu gekeken. Hij zegt zelf “al verkoop ik geen enkel boek, ik heb mezelf zo goed leren kennen tijdens het schrijven van dit boek, ik had nooit verwacht dat het boek zo zou zijn als het nu is.” Hij is niet my cup of tea, zou het boek ook niet kopen maar ik gun hem wel die zelfinzichten en de ontwikkeling die hij blijkbaar heeft doorgemaakt.
Zeker, dat gun ik hem ook.
Los daarvan, ik gun dat iedereen die in de knoop zit met zichzelf.
Vind het vooral opvallend dat het altijd diegenen zijn die in the picture willen staan die hun verhaal uiteindelijk ‘gebruiken’ voor een commercieel doeleinde.
Ik bedoel, dat Patty Brard na 1000 jaar een keer een boek schrijft over haar wel en wee, dat snap ik…hoe je t wendt of keert die vrouw is een begrip in ons land al zo lang. Ik heb mijn vraagtekens bij mensen zoals Koen die amper om de hoek komen kijken, niet echt iets kunnen/echt doorbreken en dan vervolgens in een big media wave een gesprekspunt worden met een persoonlijk verhaal. Ik ondermijn de ernst van het verhaal niet van deze mensen, maar over wie gaat het nu eigenlijk en waar kennen we ze nou precies van?
In het geval van Koen vind ik het wel iets anders, omdat hij aangeeft dat hij toen hij jong was verkracht is door een veel oudere man die hij via een chatsite heeft leren kennen. Dat was zijn eerste seksuele ervaring. Hij geeft zelf ook al aan hoe gevaarlijk het eigenlijk is om af te spreken met mensen die je helemaal niet kent, en dat dat dus ook slecht kan aflopen. Daar hoor je eigenlijk maar heel weinig over terwijl die random hookups heel normaal zijn, met name in de homoscene. Vroeger durfde hij er ook met niemand over te praten dat dit hem was overkomen, omdat hij zichzelf aanpraatte dat het zijn eigen schuld was want hij had zelf met die onbekende man afgesproken.
Ik ben de laatste die naar de winkel rent om een boek van de zoveelste influencer te kopen en om te zeggen dat Koen een voorbeeldfunctie inneemt, maar ik denk wel dat hij veel jonge volgers heeft die misschien in dezelfde positie zitten als hij zelf destijds. En ik denk dat zijn bereik op social media groter is dan wij misschien denken. En als hij ook maar 1 van die volgers kan behoeden voor zoiets als wat hem is overkomen door het uitbrengen van dit boek en het vertellen van zijn verhaal, dan is dat boek in ieder geval in dat opzicht wel heel waardevol.
Maar misschien maak ik het nu te groot voor een biografie van influencer nummer 2292726
Ik heb zelf de podcast niet geluisterd maar blijkbaar verteld hij dat hij seksueel misbruikt is. Vind het dan toch een beetje ongepast dat er ‘haha’ achter deze reactie staat.
Ik weet dat je het niet zo bedoelt, maar je post komt echt over alsof iemand een week geleden ook nog eens over de markt liep zonder iets te willen kopen en toch een doos aardbeien kocht…dat kan je niet echt zo zeggen.
Ik kan geen zin typen zonder haha erachter. Zo sluit ik elke zin af dus is meer een . Dan daad werkelijk gelach. (Haha)
Ja ik probeer dit dus al een hele tijd af te leren maar lukt niet echt (haha)
Ja dat vraag ik mij ook af over die stapvrienden. Want verslaving is een ziekte en je zult dus ook je omgeving moeten veranderen / leren omgaan met de triggers erin. Je kan natuurlijk prima feesten zonder drugs. Ben benieuwd of je dan kunt blijven omgaan met mensen uit je huidige cirkel.
Ja ik vermoed van wel. Is meestal zo in zo’n scene. Komt nauwelijks voor dat 1 iemand stiekem op de wc zit te snuiven
Connie post nu filmpjes van feestende mensen op Curaçao pfff hopelijk snel code oranje