FF Boulevard #4 (Deel 1)

Nou, het was in de jaren 80 absoluut niet gebruikelijk hoor, in ieder geval niet in dit land.
Mijn pa was toch echt bij mijn geboorte aanwezig 35 jaar geleden :sweat_smile:

Ik vind er ook niets van hoor. Dat moeten die stellen lekker zelf weten. Maar gebruikelijk is het zeer zeker niet, ook niet 30 geleden.

3 likes

Lekker banaantje happen op de after toch

3 likes

Ja blijkbaar is dit heel normaal op een after en val ik duidelijk door de mand als seniele bejaarde van 30+ :joy:

4 likes

LOL, rest van de berichten per ongeluk over t hoofd gezien? :joy:

53 likes

Jeetje Samantha heeft sinds de geboorte van hun zoon vandaag ook echt al 6 posts online gezet incl kind zichtbaar in beeld. Nou lijkt het me nu in deze corona-tijd ook wel “eenzaam” in het ziekenhuis als je maar amper bezoek mag ontvangen. Dus snap wel dat je dan meer online bent misschien. Maar om je kind dan ook meteen openbaar zo veel te delen?

Hoop echt voor haar dat het met dit kindje allemaal goed gaat, gezien het verleden en de andere kids

Ik denk dat zij zich echt totaaal niet bewust is van de gevaren van sociaal media wat dat betreft.

Denk het ook niet helaas :pensive:
En ook niet dat ze daarmee dus ook instanties kan laten meekijken in haar privéleven

@Dojacat ja ik ben ook heel erg geinteresseerd hierin! Misschien niet het juiste topic. Maar hoe refereer je naar jouw cultuur want ik weet eigenlijk niet wat de correcte term is zoals Kali zegt.

4 likes

Zigeuner sowieso niet, lijkt me?
Dat is een scheldwoord.

Roma of Sinti, afhankelijk van de “oorsprong”, is een betere benaming.

Ik snap dit niet?

1 post boven die van haar deelt iemand dat Barbie bevallen is maar ongeveer alle Posts daarboven gaan juist over de bevalling van Barbie.

Haha thanks dacht al zoiets, maar helemaal overheen gekeken :joy:

1 like

Triest toch eigenlijk

2 likes

Die arme Fred toch :pensive:

Wat een ellende.

9 likes

Zo, hij krijgt het wel flink voor z’n kiezen
 wat naar :frown:

1 like

Al zo’n gore laffe daad en dan ook nog bij hem in deze situatie, gadverdamme zeg.

25 likes

Ach wat zielig voor hem :pensive:
Vraag mij gelijk af of het er misschien mee te maken heeft dat zijn adres/huis zo makkelijk in beeld is gebracht.

38 likes

Dit wilde ik net zeggen ja, iedereen en zijn moeder kan het adres nu zo vinden. Echt heel erg sneu voor hem

2 likes

Ok wel wat verdraaid dus. Geen klappen gehad maar wel een gekneusde rib, ook heftig.

Als ik Fred was geweest had ik toch echt geprobeerd een dikke rechtzaak aan te spannen tegen de krant die zijn adres + foto van zijn huis online heeft gegooid. Dit is echt precies waar ik bang voor was.

Sommige mensen zijn echt verrot.

53 likes