FF Boulevard #4 (Deel 1)

Dan mag ik dit niet meer vinden? Het is dan altijd nog jouw eigen verantwoordelijkheid om dat zelf niet op te zoeken, ik kwam mijn verbazing uiten, ik zei niet: zoek dit op. Heb daarvan geleerd en daarom herhaal ik het ook niet in bovenstaand bericht.

2 likes

Omg hier word je toch echt plaatsvervangend boos van. Hij komt wel echt sterk over. Maar hoop dat hij ook de tijd kan nemen om alles te verwerken wat er nu gebeurt. Het is niet niks lijkt me.

Oeps… :wink:

1 like

Jeetje wat een " Zij doet het oook en ik mag het nieeet oneeerlijk!!" Post

8 likes

Ja sorry hoor, maar jij haalt nu al voor de tweede of derde keer weer mijn post aan. Als jij dat niet doet, kraait er geen haan naar en ziet niemand het meer. Tevens heb jij niet zelf je post verwijderd maar hebben de moderators dat gedaan. Vind dit echt een beetje vingertjes wijzen.

13 likes

Big brother komt vanaf 4 januari terug. O.a. Geraldine Kemper gaat het presenteren. Ben hier iets enthousiaster over dan nodig :grin:

10 likes

Maar het leven is nu ook behoorlijk saai, dus zo raar vind ik het niet. Zelfs een paar random mensen in een jacuzzi maken meer mee dan de gemiddelde Nederlander/Belg atm.

20 likes

Leuk! Hoop wel dat ze random Henk en Ingrids in het huis zetten en niet alleen wannabe infuensers die meedoen voor de fame.

48 likes

Ja inderdaad! 40ers/50ers/60ers. Ben benieuwd wanneer ze de bewoners bekendmaken.

Big Boomer

28 likes

Lijkt me enig!

1 like

Mogen ze mij de special snowflake millenial extra ordinaire het wel laten presenteren.

1 like

Big Brother: samen in quarantaine

https://www.ad.nl/tech/vaticaan-start-onderzoek-na-like-van-paus-bij-pikante-foto-braziliaans-model~a4c5cd4e/

24 likes

Wat een mooie tijd om in te leven! De Paus heeft ook gevoelens (al gaan ze ervanuit dat iemand uit zijn team/communicatiemensen het heeft gedaan).

2 likes

Ja vind ik ook!
Ik ging trouwens zoeken of de paus een vrouw mag hebben (omdat mn vriend dit beweerde) en vond toen deze wikipediapagina, ook heel mooi

8 likes

Wat een ratten. Pas in dit jaar beginnen met het vervolgen van priesters die worden verdacht van seksueel misbruik van minderjarigen… 1 like op een legale bips en gelijk onderzoek :roll_eyes:

34 likes

Pope Joan!
Er zijn verhalen dat doordat dit gebeurd is bij de pausen daarna gecontroleerd werd of ze wel echt man waren. Ze moesten op een speciale stoel met een gat in de zitting zitten waardoor een kardinaal kan ging voelen of ze testikels hadden.
Niet waar waarschijnlijk, maar toch :stuck_out_tongue:

8 likes

Jawel, dat voelen deden ze wel echt. In de Sint Pieter staat zelfs nog de voelstoel, volgens mij van rood steen. Dat er echt een vrouwelijke paus is geweest is idd waarschijnlijk nier zo. Maar het voelen deden ze wel en dan zeiden ze: (testiculos) habet et bene pendentes! (Hij heeft testikels en ze hangen er goed bij)

52 likes

Die verhalen zijn er wel maar het wordt algemeen niet voor waar aangenomen door historici. Er is geen bewijs voor.
Er zijn wel stoelen met gaten erin maar waar die precies voor dienden is niet helemaal duidelijk. Ze worden sedia stercoraria genoemd wat meer een soort postoel betekent. Volgens mij staat hij ook niet in de Sint-Pieter maar in een museum?

2 likes