FF Boulevard #4 (Deel 1)

Maar wat betreft je mening over dat oude of dat nieuwe huis, waarom hebben mensen überhaupt zo’n sterke mening hierover? Snap daar niks van.

1 like

Dit!!!

1 like

Kijk asjedaaro tusse kijk sie je de klaaaawershoek :heart:

zaantje represent

5 likes

Nou als hij zijn huis gaat vergelijken met zijn liedjes snap ik wel waarom het zo’n lelijk ding is.

8 likes

Het is niet mijn smaak, maar het is iets minder erg dan we dachten. Ze zijn heel sneaky met de gebruikte foto’s, waardoor het lijkt alsof er geen ramen in zitten. Hieronder vanuit een andere hoek met een mega groot raam aan de voorkant (wel nog steeds een beetje bunkervibes).

3 likes

Omdat het celebritygossip is en celebritygossip = leven. Brb Boulevard is begonnen.

Ik snap sowieso niet waarom heel Nederland met hem wegloopt, die man heeft echt de persoonlijkheid van een deurknop (@Deurklink, misschien weer 1 voor je lijstje naast Djurre:P).
Er is letterlijk niks spannends aan, maar misschien daarom juist.

9 likes

Is gewoon een publiciteitsstunt voor Unicef! Goeie Guus.

20 likes

Hahahaha nou ik word er ook niet heet van :joy:

1 like

Beter kom je terug met wat sappigere nieuwtjes dan oNs gUuS hEeFt EeN ViLLa GeSlOoPt

3 likes

En @macaron nee het boek is kennelijk geschreven door een journalist
blijkbaar zat John Sr sr in de radio-wereld (?), John de mol tv. Deze man schrijft over de opkomst van media, beschreven adhv gebeurtenissen in deze familie…Johns carrière, dat ie alles doet voor zijn kids. En een klein hoofdstukje gaat over Johnny, omdat John hem destijds in bescherming probeerde te nemen toen Johnny/Shima in een turbulente rela zaten. Zij heeft zelf materiaal aangeleverd voor dit hoofdstuk maar ontkent dat ook tegelijk nu, en als klap op vuurpijl zelfs nog geprobeerd dat materiaal (foto’s) aan de Molletjes terug te verkopen (lees: chanteren)

Dus ja, ze heeft wel geld proberen te verdienen
Idd dat artikel heb ik ook gelezen toen “ik? Ik ben niet vreemd gegaan…”

1 like

Een hele grote haag eromheen laten groeien zodat deze kijkdoos vanuit de straatkant niet meer te zien is.

Dat wilden ze ook niet, maar ze konden het niet verbieden. Vaag verhaal. Want voor een simpele dakkapel, krijg je de welstandscommissie al op bezoek.

Joh, boeien. Het is toch gewoon lachen.

Jaaa Mads :smiling_face_with_three_hearts::heart_eyes::smiling_face_with_three_hearts::heart_eyes::smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Oké ik heb waarschijnlijk onder een steen geleefd aangezien iedereen mega enthousiast lijkt te zijn over hem, maar ik heb echt geen idee waar ik heb verder van zou moeten kennen?

Enorme upgrade al had Colin Farrel van mij ook wel terug mogen komen :stuck_out_tongue:

1 like

Ja vind ik ook!

En daarnaast veel prettiger om naar te kijken (zou hem wel doen met z’n 55).

3 likes

Zou ik ook echt niet doen, ik vond het echt zonde van m’n tijd (en ik heb hem in een vliegtuig gekeken kan je nagaan)

19 likes

Ik vond de eerste alleen leuk i.v.m. Colin Farrel.
Ik ruik een thema Helvegen pro-colin posts.

1 like