FF Boulevard #4 (Deel 1)

Hahah idd! Moest er gelijk aan denken :sweat_smile:

Ik hoop wel dat ze hem vooral als voetbal legende gaan herdenken en niet de focus op de idiote dingen die hij deed. (Hoort er wel bij en heeft hij het zelf naar gemaakt maar blijft zonde dat een groot deel hem kent als de gekke dikke junk en niet als dé voetballer)

Ik zag iemand op twitter reageren mooi kan hij god zijn hand terug geven :joy::joy:

9 likes

Ja en rondje Google leverde dit op. Het wordt steeds gekker. Kennelijk wilde ze al langer iets met die info, maar via haar eigen advocaat kreeg de deksel op haar neus. Daarna gaat die advocaat met de schrijver praten, klaagt ze haar eigen advocaat aan (tuchtklacht), en nu zou ze zelfs hebben samengewerkt ah boek :coffee::

1 like

Ik dacht ook door dit topic aan AKleraar en dat dat nu echt niet keer zou kunnen maar toen vond iedereen het heel normaal. Het was wel briljant dat hij De Ode kende. Ik geloof dat elke sporadische man op EGF elkaar steunde.

1 like

Jeetje wat een drama allemaal.

Sorry zat er een aardrijkskunde docent op het egf??

1 like

Ja AKleraar en hij flirtte virtueel opzichtig met minderjarige meisjes maar dat vond iedereen heel normaal want toen ik er iets van zei werd ik afgebitcht. Zit me nog steeds hoog zoals je ziet, 15 jaar geleden :rofl:

28 likes

Wow behoorlijk creepy en ongepast. Aardrijkskunde is ook nog eens het minst sexy vak ooit

7 likes

Ja, wij waren degenen die het niet doorhadden dat hij ‘gewoon een lieve leraar was die alleen wilde helpen’ en hij was ook nog ‘best jong’. Jaja, helpen doe je maar ergens anders dan op een meisjesforum vrind

10 likes

Ik zou die biografie met verhalen over de de molletjes wel kopen hoor

4 likes

Hij zit nu bij Beau, de schrijver (wow ineens is dit mijn one-issue geworden, waarom)

2 likes

Huh? Dus de schrijver is niet die exvriendin?

In dat geval sorry dat ik zei dat ze gels over hun rug wilde verdienen :sweat_smile:

1 like

Ook in het echt is het mega lillek, net een soort bouwcontainer qua vorm en allemaal grote ramen alsof het een winkel pand is.
De schande die Guus op Tilburg brengt!!!

1 like

Oh ik heb het volgens mij weer half gelezen want dacht dus dat zij diegene was die een autobiografie zou schrijven. Maar niet dus. Ik heb wel eens een interview gelezen met haar in de Grazia (altijd de Grazia ook weer hè, lol) en toen vroegen ze haar of er iemand een slippertje had gemaakt. En toen zei ze iets van “ik niet iniedergeval”. Maar verder wou ze daar ook niet op in gaan.
Maar zouden ze dan al zijn exen bellen ofzo? Gaat een dik boek worden dan hoor :joy:

4 likes

Guus Meeuwis over kritiek op zijn ‘crematoriumhuis’: ‘Oude villa was niet te renoveren’

https://www.ad.nl/show/guus-meeuwis-over-kritiek-op-zijn-crematoriumhuis-oude-villa-was-niet-te-renoveren~a389a8713/

,Wij zijn er meer dan blij mee. Het is net als een liedje, je moet het pas beoordelen als het af is. En tot die tijd heeft het geen enkele zin om ernaar te luisteren of het te laten horen.”

Dus gaat deze woning tegen de vlakte voor iets waar meer leven in zit, krijgt het nog een kek kleurtje of is deze treurige blokkendoos het eindresultaat?

6 likes

Maar echt, ik zie niet in hoe dit nog verbeterd kan worden eigenlijk? Meer ramen kunnen er al niet meer in, misschien hangen ze er slingers omheen ofzo, maar ook al is het dan wel af, het zal vast treurig blijven.

Denk dat het vooral het platte dak en gebrek aan ramen aan de voorkant is. Als je materialen had gemengd (hout en steen) en het wat meer openheid en dimensie had gegeven was het niet zo’n treurig teken van rijkdom geweest.

1 like

Hoezo, een leerling scheef vorig jaar op de toets op dat het rondom de kut altijd vochtig is

Glibber jij nooit weg bij mooie bergen en gesteentes?

3 likes

Gaat het hier nou nog steeds om die bunker van Guus. Waar maken we ons druk om zeg :joy: dat ergens in een stad, in een straat waar we nooit komen een random villa, die we nog nooit hebben gezien en nooit zullen missen, tegen de vlakte is gewerkt en een huis, dat we nooit zullen zien, is neergezet wat wij lelijk vinden. Het is duidelijk coronatijd.

26 likes

Bergen en gesteentes niet nee, maar ik word wel nat van tsunami’s enzo :joy:

3 likes