FF Boulevard #4 (Deel 1)

Wat vliegt een jaar :sob::sob:

2 likes

^^Nu we het toch over overrated hebben… :stuck_out_tongue:

7 likes

Hoe kan je dit haar na een jaar nog niet zat zijn?

45 likes

Ik stond zo ongeveer naast haar na haar optreden op Lowlands vorig jaar in een backstage gedeelte te kijken naar Anderson Paak. Ik snap dat je niet helemaal vrolijk staat te doen daar maar haar vibe was zo zo kut, ben toen echt op haar afgeknapt :tired_face:

2 likes

Ik zou ook niet vrolijk zijn als ik op de Alpha stond en iedereen hem boekt omdat het keihard regent (maar ook van de mensen die droog stonden gingen er heel wat weg). Vond het persoonlijk ook niet zo’n toffe show.

7 likes

Mijn OCD kan het niet aan dat haar haar in 2019 & 2020 hetzelfde is gebleven, haha.

18 likes

Same.
Jaar 1 vond ik het leukst.

Zou Rihanna op haar eigen liedjes seks hebben: Yeah I Said it, sex with me?

9 likes

I am LIVINGGGG for this

3 likes

Zo, die zag ik niet aankomen (…zeg ik alsof ik hem ken). Even schakelen, ik wilde eerlijk gezegd ook nog typen ‘alsof ik haar ken’. Ik ben benieuwd hoe (en of) hij zal transitioneren de komende tijd en wanneer we hem weer in films zullen zien verschijnen. Elliot deed al veel goed werk voor de LHTBQ+ community nadat hij uit de kast kwam als lesbienne, dat goede werk wordt zo te lezen aan het statement nog doorgezet. Ik vind het statement mooi verwoord trouwens.

24 likes

Wikipedia is snel! De voornaamwoorden zijn al aangepast :thumbsup:

18 likes

Wikipedia weet altijd alles als eerste, lijkt soms wel. Alsof het daar besloten wordt. Zoals het script is op Wikipedia, zo is het in het echte leven. Dus als je Wikipedia pagina wordt aangepast met een overlijdensdatum dan ben je echt de pineut.

30 likes

Zijn eerste mixtape is echt :heart: @kali vind jammer dat die niet op spotify te vinden is.

4 likes

De producten en Netflix hebben al aangegeven dat ze hem volop steunen en dat hij gewoon speelt in het aankomende seizoen.
Gelukkig maar!

56 likes

Misschien laten ze Vanya wel door de tijd reizen en komt dat karakter terug als man. Het is makkelijker te integreren in het verhaal. Vanya en Diego hebben in de comics een band en dat is ook easy peasy aan te passen.

3 likes

Volgens mij ging het hier laatst over de tanden van Lucille Werner. Margriet van M vraagt net: ‘heb je nieuwe tanden?’ aan haar. Ze heeft nu kaarsrechte witte tanden, als ik naar oude foto’s van haar kijk, komt dat echt niet door een beugel😂 edit: ik vergeet het belangrijkste. Ze zei dus dat ze geen nieuwe tanden, maar dat dit komt door een beugel!

2 likes

Bijzonder dat een beugel ook langere tanden/minder tandvlees oplevert.

Voor:

Niks mis mee, maar waarom oneerlijk zijn erover…dat snap ik nooit.

Ja en ze had gewoon al rechte tanden, echt ongeloofwaardig😂

2 likes

Wow zag dit echt niet aankomen! Maar wel heel mooi verwoord zo en ik ben benieuwd hoe ze dat zo in Umbrella Academy gaan doen, maar ik denk dat ze daar achter de schermen wel iets op kunnen verzinnen.

1 like

Ahh, mooi verwoord :purple_heart:
Ik had om één of andere reden in mijn hoofd dat dit over Ellen DeGeneres ging, was al heel verbaasd de comments hier aan het lezen zo van “Oh huh ik wist niet dat die ook in films speelde en zo” :woman_facepalming:

7 likes