FF Boulevard #4 (Deel 1)

Hahaha lol nee dit is geen beugel geweest hoor. Zag haar laatst weer voorbij komen en kan alleen maar naar die boventanden kijken

2 likes

Maar die speelt ook in films haha.
Stemmenwerk zoals Finding Nemo, maar ze heeft ook twee keer een eigen sitcom gehad en bv rollen in Will and Grace en films zoals Edtv.

Oh dat wist ik helemaal niet! Pas toen ik iets las over the Umbrella Academy viel het kwartje. haha.

1 like

Ik ben al sinds m’n tienerjaren fan van Hilary Duff, en ik vond het altijd super cool dat ze altijd helemaal boos werd als paparazzi haar kinderen op de foto wilden zetten, maar tegenwoordig deelt zij zóveel van haar kinderen, en dan vooral haar dochter op Instagram. Nu staat het kind half naakt in een story. Dat contrast begrijp ik dan even niet…

4 likes

Minder inkomsten a.t.m.? Andere afspraak met ouder van haar dochter?

1 like

maar maar maar… juno. Hoewel het woord juno sinds 2020 forever besmet (pun intended) is in de Nederlandse taal.

Juno (film) - Wikipedia

10 likes

Zelf een foto van je kind online zetten is toch totaal anders dan opgejaagd worden door de paparazzi in een speeltuin?

Ik vind ook niet dat ze zo veel moet delen, maar ik zie niet hoe het ene verband houdt met het ander m

8 likes

Ze is tegenwoordig So yesterday dat ze het misschien nodig heeft ja

8 likes

OMG JUNO=VANYA :scream: mindfuck

1 like

Serieus? Qua uiterlijk vond ik hem in beide rollen zo goed als gelijk

4 likes

Hahah die kleding is zo typisch zero’s, een rok met spijkerbroek eronder

6 likes

Ja nu zie ik het helemaal maar ik had helemaal die link niet gelegd, dus zie het ook nu pas! Zit ook een hoop jaar tussen het kijken van beide film/series.

1 like

Dat eerste klopt maar beide heeft te maken met privacy van je kind. Ik vind het dan bizar dat je van het één gaan steigeren en het andere zonder pardon (en dus ook nog in extreme - naakte - vorm) doet.

1 like

De 00’s waren verschrikkelijk/geweldig. :joy: Ik haalde al mijn inspo uit The OC o.a:

40 likes

haha jaa die look van rachel bilson was echt mijn droom/inspo. Met zo’n rozenkrans (omg op mezelf!)

8 likes

Jazekerrrr! Ik ook… wauw ik was groot fan

1 like

Omg nog steeds zo verliefd op Seth :heart:

9 likes

Ahh love de OC zo hard. Ik had die dvd boxen en zo’n mini tv met een dvd speler erin op mijn kamer toen ik op de middelbare school zat. En als ik dan weer zo’n puber emo bui had omdat mijn toenmalige vriendje me had laten zitten terwijl we naar het zwembad zouden gaan ofzo ging ik altijd tot diep in de nacht OC kijken en dan voelde ik me altijd weer goed. Omg mis die tijden

16 likes

Dat huis lijkt wel een fototoestel

4 likes

32 likes