FF Boulevard #4 (Deel 1)

Hahhaha ja ik ook, vond dat al een rare vraag want het is niet echt beter

• Mint
  • Mant
  • Munt
  • Ment
  • Mont
  • Mynt

0 stemmers

Ik ken een Mint. Past helemaal perfect bij haar.

Ik vond hem nog niet eens zo heel raar. Wel schattig ergens. En internationaal ook handig toch?

2 likes

Uiteraard Mant

8 likes

Ik ken een Menthe, dat klinkt voor mij iets meer als een naam dan Mint. Mint lijkt alsof het nog niet af is ofzo🤷🏼‍♀️

2 likes

MANT

18 likes

Hahahaha ik zag alle andere reacties en dacht ben ik nou de enige maar gelukkig

7 likes

Als bijnaam / roepnaam / afkorting vind ik het zonder t wel lekker klinken. “Hey Min!”

Mega Mindy!!!

1 like

Volgens Google wel.

Heb je een borstvergroting ondergaan, dan kun je vaak nog gewoon borstvoeding geven. Dit is echter wel afhankelijk van het type borstvergroting: een prothese kan namelijk worden ingebracht via een snee in de borstplooi, in de oksel of rondom de tepelhof. Bespreek met de plastisch chirurg of jij de juiste behandelmethode hebt of zult ondergaan en of siliconen implantaten invloed hebben op de moedermelk en je baby.

1 like

Volgens mij heeft ze geen borstvergroting gehad toch?

Zullen we hier mee stoppen? Ik vind dit echt ranzig. Een beetje inzoomen en speculeren of iemands tieten echt zijn in combinatie met lichaamsvet.

Hou op met me.

69 likes

Ik vind dit er best normaal uit zien eigenlijk hahaahah

Minsk

Ik ook. Gezond vetpercentage!

Mega Mega Mindy!

11 likes

Zo jong ook weer

Je verwacht het niet.

https://www.ad.nl/show/sylvie-meis-het-is-tijd-om-er-open-over-te-zijn-ik-gebruik-fillers~a99378a7/

51 likes

Dit komt wel even hard binnen. Ik denk dat ik wel even de tijd nodig ga hebben om dit te verwerken.

10 likes

Bij de fillers van Sylvie :joy:

7 likes